01 ביולי, 2009

מותן הרם

ג'ינס מהקולקציה החדשה של GUSTA גרם לנו לקנא באוחזות המותן הגבוהה ברות המזל שישתחלו אליו בלי בעיה. אבל אתם יודעים מה אומרים על קנאים

חלק מתהליך ההתבגרות שאנחנו, כידוע, מצויים בעיצומו, כרוך בוויתור על פנטזיות שאינן ברות מימוש. לאור האני הבוגר החדש שאנחנו מטפחים במרץ, ויתרנו על החלום ללבוש מידה 34, לנגן בס בלהקת רוק שווה ולחלוק את יצוענו עם מולטימיליונר צעיר ומסוקס. בנוסף, נפטרנו מהתשוקה לרעמת שיער בלונדינית עם נגיעות דבש (טבעי!), לג'וב נחשק בוול סטריט ולחלטורה קלילה על השער של ספורט'ס אילוסטרייטד. עכשיו, משהוכרז סופית שנפטרנו מכל גחמות הילדות, נותרה לנו רק עוד דרישה אחת מהיקום. כי מה בסך הכל ביקשנו? מותן גבוהה, ואם אפשר – אז שתיים? שהרי ידוע לכל, שמי שנתברכה במותן גבוהה, כל השאר ממילא יצליח לה בלי להתאמץ.

וכל זה, אגב, בגלל הקולקציה החדשה של איילה מרומי ל-GUSTA. גוסטה זאת, אם לשאול לרגע מאוצר הביטויים של הגב' מרגלית צנעני, גומרת לנו על הבריאות. איזה בגדים! איזה רוקנרול! איזה ג'ינס הורס בגזרה כה גבוהה, עד שנשימתנו פרחה והמריאה אל על מרוב קינאה! הסכיתו, חברים. גוסטה הביאה לנו ישירות לפּנים את אחד הג'ינסים הכי שנות השמונים שפגשנו, וגרמה לנו להיזכר במיטת סדום: היינו נשכבים במיטה כזאת מרצוננו, ולו בכדי להימתח ולהאריך לעצמנו את הרגליים, להרים את המותניים, לגבוה באי-אילו עשרים סנטימטרים ולהיכנס בנינוחות אל תוך יצירת הפאר הזאת. מה יש? אם לעליסה בארץ הפלאות מותר, גם לנו מגיעה אפליה מתקנת.

קולקציית הקיץ של GUSTA – החל מ-250 ש"ח (חולצות) ועד 650 ש"ח (שמלות ומכנסיים)
להשיג ב-GUSTA, רח' ז'בוטינסקי 19 (פינת דיזנגוף),תל אביב, טל': 077-3230038

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה