06 בינואר, 2009

מותק, הגלגלים התכווצו

התופרת אלונה קדוש תציל לכם את הבגד האהוב שכבר עמדתם לוותר עליו ותציע פתרונות לכל האאוטפיטים שאיבדו כיוון בארון שלכם

כמעט כל אחת עברה בחייה את שלב האקורדיון (במקרה שהתמזל מזלה והיא לא נתקעה בו חיים שלמים). הכוונה היא כמובן לתנועה הדינמית של משקל הגוף שהופכת אותנו מקצת יותר, לקצת הרבה יותר, לבדיוק ואפילו לקצת פחות. אבל לצערנו עם שינויי הגזרה מגיעים גם השינויים הנדרשים בארון. ומאחר והשלכת גרדרובה שלמה למורד הרחוב לא באה בחשבון כמה שמחנו כשמצאנו את "המתפרה" בבעלותה של אלונה קדוש, תופרת בעלת חזון ותפיסה יצירתית.

אלונה תציל לכם את הבגד האהוב שפתאום נשר אחרי דיאטת הכרוב האחרונה או תוסיף קצת באזור החגורה אם הפרזתם עם הסביחים וידידיו הטובים. אלונה מבצעת תיקוני תפירה ותדמיתנות אך לא רק כאלה סטנדרטיים. היצירתיות שלה מאפשרת לה לחשוב על פתרונות לבגדים שאיבדו את הכיוון ונראה כאילו אין להם עתיד. את היכולת להפיח חיים בבגדים ישנים רכשה בעת שהתבוננה בילדותה שעות ארוכות באמה שעסקה בתפירה. כיום היא בעצמה בעלת מתפרה מקסימה שמספקת תיקונים מכל הסוגים ותופרת בגדי מעצבים שמצאו את דרכם אל ידיה המיומנות. הממלכה של אלונה כוללת גם עשר מכונות תפירה שליקטה עם הזמן ומאפשרות לה לייצר סוגי תפרים שונים.
אז אם אתם בדיוק אחרי דיאטת קישואים וכוסמת והבגדים מתחילים להיראות עליכם כמו אוהל, אז ראשית – ברכות (והלוואי שתתנגש בכם מקופלת ענקית) ושנית – אל תדאגו, אלונה תסדר לכם את העניינים.
תיקון אורך מכנסיים – 20-30 ש"ח, הצרת /הרחבת מותן – החל מ-20 ש"ח
לפרטים נוספים – אלונה קדוש
, ארלוזורוב 53 (בפסאז'), תל אביב, טל': 03-5290762

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה