19 בפברואר, 2013

מזג טוב

דוכן שכולו בירות מקומיות ממבשלות בוטיק ישראליות שלח אותנו הביתה עם מצב רוח מרומם מהרגיל

תגידו, איפה אתם מתפרקים אחרי העבודה (שלא נאמר תוך כדי ישיבת הנהלה)? מאז שביקרנו פעם בברלין, וראינו כמה חבר'ה עומדים ליד דוכני בירה ומטנפים על הבוס כאילו כלום (לפחות ככה זה היה נשמע), פיתחנו פנטזיה דומה. גם לנו בא פעם לחתוך מוקדם ולהטביע את כל הצרות (ולא חסר) בבקבוק קר וצונן משלנו, במבטא ישראלי ובטעם שהכי יבין אותנו.

כמעט בלי שהיינו צריכים לבקש, ובצעד הפגנתי מול העלאת המיסוי על בירות, פתחו שלושה בחורים טובים בשוק הנמל היפהפה של יפו (כבר ביקרתם? אמריקה!), דוכן חמוד ועמוס מקיר לקיר בכמעט 30 מותגי בירות בוטיק ישראליות, הנמכרות כאן במחיר אחיד ומשתלם. כך שכל מי שבקושי ידע שמייצרים פה סיידר, ישמח להגיע ל-Beer Market של ליאור וייס, רותם ודגן בר-אילן, ולגלות איך מתחת לאף התבשלו להן לפחות 90 סוגי בירות מקומיות, חוקיות ומעולות, המוצגות בבאסטה לפי חלוקה לסוגים וטעמים: יש בהירות (בלונדיניות) או דווקא אדמדמות, יש מרירות וכשותיות (IPA), יש לאגרים, סטאוטרים או פורטרים, יש מחיטה, וגם אקסטרא-אורדינריות עם תבלינים מיוחדים ויש אפילו ללא גלוטן (פסח זה לא תירוץ). מדי פעם מציעים ב-ביר מרקט גם פרויקטים מיוחדים כמו "קלר" – בלנד של יין ובירה, או בירת Touch המיוצרת ב'מבשלת העם' ומתובלת בעזרתו של השף מאיר אדוני, שההכנסות ממכירתם מוקדשות למרכז "נא לגעת" הסמוך. אבל הכי אירופה – בכל פעם שתגיעו, תגלו בברזים בדוכן בירה אחרת מתקררת בשבילכם בהפתעה, שאפשר לטעום, להכיר ולהתמכר, או לקנות הביתה במארז שיישיה מקסים שאתם מרכיבים בעצמכם מכל לייבל שתרצו. בקרוב, מספרים על הבר, ייפתח סניף נוסף בשוק הכרמל שיכלול גם נשנושים ובינתיים, כל אחד מוזמן להביא תייר אחד, לפתוח את התאבון בדוכני האוכל המושקעים של שוק הנמל, ולקנח בלגימה בבאסטה שכולה כחול-לבן. ואם סתם תפסתם מזג לקיטורים? ספרו את זה לברמן.

דוכן בירות בוטיק ישראליות (לשבת או לקחת) – 17 ש"ח לבקבוק, או 85 ש"ח למארז שישייה (שאפשר להרכיב בעצמכם מכל בירה בדוכן), כוס במקום – 24-29 ש"ח, כרטיסייה – 10 כוסות במחיר של 8.
Beer Market, שוק נמל יפו, האנגר 1, חנות 10, נמל יפו, טל': 054-8086565, עמוד הפייסבוק.

 

שלוקים גדולים. ביר מרקט





חופשי על הבר. ביר מרקט בשוק הנמל ביפו

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה