09 ביולי, 2013

לי טלה בהורוסקופ

עטרה אופק מזמינה את המתבגרים שלכם לקיים קייטנת אסטרולוגיה בסלון עם ספר מזלות מסקרן. תנו לנו לנחש, אתם תאומים?

יש לכם בבית בני נוער משועממים בחופשה, שתקועים יומם וליל מול המסך הענקי, הבינוני או הקטנטן, והספרים בבית לא מספקים אותם? הנה הפתרון: קייטנת אסטרולוגיה! איך? מספיק שתתנו להם את הספר הזה והם ישקעו בו מיד לכמה שעות טובות, לבד או בחבורה, ובוודאי ימשיכו בכך גם בימים הבאים. שהרי מהו הנושא החביב על מתבגרים באשר הם? כמובן – הם עצמם, נטיות לבם, סגנון חייהם, מה הם אוהבים ושונאים, מהן נקודות התורפה שלהם ושל אחרים, במה הם מצטיינים ובעיקר מי מהם מתאים למי ולָמה. כל האוצרות האלה מונחים להם כאן מתחת לאף, וכל מה שהם צריכים זה לדעת מי נולד מתי – ורצוי גם באיזו שעה (מזל שבימינו הכל מתועד ורשום; לא כמו אצלי, שעד לפני עשור האמנתי שנולדתי בשש בערב ולכן אני אופק מאזניים – כשלפתע קפצה אמי וטענה בלהט שתמיד אמרה לי שנולדתי בשש בבוקר דווקא, ועל כן אני טלה עם אופק טלה! כל החיים שלי התהפכו ברגע).

אתם לא מאמינים באסטרולוגיה? אדרבא ואדרבא: על הדרך הרווחתם נושא לוהט לשיחה משפחתית מרתקת. בפתח הספר מסבירות המחברות לקוראיהן למה אסטרולוגיה איננה "שטויות", והרי לכם הזדמנות לאתגר את הקטינים שלכם בוויכוח אמתי, שאינו קשור ב"אח הגדול" ובשאר הבלים אלא עוסק בריאליטי של החיים. חוץ מזה, בלי קשר לכוכבים ומזלות, ספר מסוג זה בהכרח מעורר בקורא הצעיר שאלות מהותיות בנוגע לעצמו ולחבריו (מה יחסם לכסף ולאהבה, במה הם חזקים ובמה חלשים, במה יתאים להם לעסוק וכו') שלגמרי לא מזיק להרהר בהן בגילאים האלה. המחברות, אסטרולוגיות ותיקות ומקצועיות, היטיבו להתאים את הנושא לקהל היעד המתבגר, בגובה העיניים ובשפה בהירה וקולחת, עם מבוא ידידותי על אסטרולוגיה והורוסקופים, פרק נרחב ומפורט על כל מזל ומזל, איורים חמודים וטבלת התאמות. הספר מעוצב להרהיב בגוני שחור וזהב, העימוד אוורירי ומזמין להפליא, וכל השאר הוא עניין של מזל. לבני (בעיקר בנות) 12 ומעלה.

"עניין של מזל – אסטרולוגיה שימושית לצעירים" מאת אסתי לב ואביה בנימין (איורים: דרור אדם, עיצוב גרפי: משק 8, הוצאה עצמית, 247 עמ') – 69 ש"ח באסטרול (במקום 94 ש"ח מחיר מלא)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה