13 באוקטובר, 2010

מחזקים קשרים

סנדלים בעלי אלף צורות קשירה הם הלייק החדש שלנו

בכל פעם שמזכירים את אימלדה מרקוס, אשת הדיקטטור הפליפיני שנתפסה עם למעלה מ-3,000 זוגות נעליים בארון – פחות מעניין אותנו לברר איך מצליחים לצבור כל כך הרבה זוגות בלי להתגרש, אלא יותר איפה מאחסנים אותן (וכן, מעל המיקרו כבר תפוס).

מותג אמריקאי חביב שהכירה לנו ציפור קטנה ובעלת חושים חדים (תודה ציפור!), דווקא מספק פתרון לא רע לעניין האחסון: הכירו את סנדלי Mohop המורכבים מסוליית עץ, עליה ניתן לכרוך באינסוף דרכים סרטי קשירה צבעוניים ומטמטמים – וכך ליצור בכל פעם מראה שונה לחלוטין – על בסיס נעל אחת בלבד.

את הסנדלים המולטי טאסקינג האלה פיתחה אנני מוהפט (Mohaupt) משיקגו, שלמדה ועבדה בארכיטקטורה במשך שנים עד שהחליטה ב-2005 להתנסות בעיצוב נעליים. לאחר עבודת פיתוח לא פשוטה, מציעה כיום אנני מספר דגמי עקבים שונים, המיוצרים ידנית אחד אחד לפי הזמנה אישית ובחירה שלכם לסוג העץ, גובה, רוחב – והכול בתנאים ידידותיים לסביבה.

בכל עקב מתקינה אנני סוליה פנימית, שמתחייבת לא לעייף ולהרוג לכם את כף הרגל בסוף יום הליכה (לפיצוציה שמעבר לכביש ובחזרה). אך הפטנט הרשום והשוס העיקרי נמצא דווקא בצד הנעל – שם מורכבת שורת לולאות אלסטיות, גמישות וכמעט בלתי נראות ממבט צד, שמאפשרות גם להשחיל בקלות את הסרט שבחרתם וגם לאחוז את כף הרגל.

לטובת מי שלא היה בצופים – באתר של Mohop מחכים לכם הסברים איך לקשור את הסרטים היפים בצורות שונות, לצד גלריית רעיונות סטיילינג שעוזרים להחליף בשנייה ממראה גלידאטור גותי – ללוק הרגע-חזרנו-מפרובנס. ועם הגרביונים הנכונים – תוכלו אפילו למשוך איתן עד השלג הראשון. בשנה הבאה אולי גם לנו יהיו כאלה.

סנדלי "מוהופ" – 156 דולר, סרטי קשירה – החל מ-3 דולר (משלוח לישראל – 35 דולר, זמן משלוח בין 4-6 שבועות – כיוון שכל נעל מיוצרת ברגע ההזמנה ובאופן ידני)
לפרטים נוספים ולהזמנה – www.mohop.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה