10 ביוני, 2010

מחכים לגורו

אם יש דרך שבה אפשר להרגיש בבית בהודו - זה בעיקר בפונה באחת מהדירות הצבעוניות של נאוה מ-"Casa nava". פתחו צ'אקרות וצאו לדרך!

יום הולדת עגול של חברה קרובה, הכריח את כולנו לשבת ולחשוב מה עושים. מהר מאד הידרדרה השיחה לנושאים כמו איך החלפנו שוב קידומת, כמה שערות לבנות מצאנו, ואיך ידענו פעם לחגוג יומולדת כמו שצריך (תכל'ס, זה די שקר). שנייה לפני שנגררנו לניסוח צוואות, הציעה מישהי טיול משותף בחו"ל, חברה אחרת ביקשה כיוון מזרח עם עדיפות לזול ואנחנו נזכרנו בבת אחת במארחת האולטימטיבית למטיילים מתחילים בהודו, המכונה "נאוה-שאנטי". 

נאוה, בוגרת לימודי עיצוב פנים, קפצה לדבריה לשבועיים להודו – לפני 15 שנה, מאז היא גרה בפונָה באחת השכונות היפות בעיר ומטפחת באהבה עשרות דירות משופצות ונעימות לאירוח, שכולן נקראות יחד "Casa Nava". פונָה הנמצאת במרחק לא גדול ממומביי, היא מרכז תיירותי המושך אליו סקרני-אשראמים של אושו או הייטיקסיטים שקיבלו וואחד מיקום לרילוקיישן. נאוה שהתמכרה בשנייה לאווירה ולאנשים החליטה להקים גסט-האוס, וכיום, היא מציעה 23 חללים שונים במיקומים שקטים ויפים שאיתרה סביב האשראם, המתאימים לזוגות, יחידים, קבוצות או משפחות.

כל דירה שצורפה ל-"קאזה נאוה" לאורך השנים עברה שיפוץ, ריהוט ועיצוב מחדש, בסגנון המשלב בין אלמנטים הודיים ישנים למראה מודרני ועכשווי, בכל אחת שולט צבע עז אחר או נושא מיוחד (כמו "דירת השחמט", פנטהאוז "הבית הלבן" או מתחם "Garden Studios"), ובכולן תמצאו אווירה ביתית, חמה ובעיקר מאד מאד נוחה. נאוה מספרת שרוב אורחיה, שציפו כי הודו תיראה כמו סצינה מטונפת מ-"נער החידות" – מופתעים לגלות כי הקאזות שלה מרגישות יותר כמו צימר מטופח, אמנם בלי הפאר המערבי אבל עם המון מרחב ומחשבה על נוחיות האורחים, להלן: מזגן, מטבח מאובזר כולל מתקן לטיהור מים, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה בכבלים, מאוורר שעובד גם בהפסקות חשמל וכמובן – מרפסת עישון מהממת.

נאוה מציעה לקבוצות חברים ארגון כולל של המסע מתחילתו ועד סופו, ומבטיחה שמספיק להגיע לנתב"ג עם מברשת שיניים (וחוברות תשחצים, זה לא טיסה בלי זה) וכל הטיול כבר יקרה מעצמו. מרגע ההתקשרות הראשון, נאוה מעניקה ליווי צמוד, רשימות ציוד מדויקות, הצעות לטיולים באזור ואפילו המלצות לאיזה סרט בוליוודי לראות בערב. כשתנחתו (במומביי או בפונה) היא תפגוש אתכם בשדה, תענה על כל שאלה, תלונה או חשש ותציע לכם את אחת הדירות הצבעוניות שלה, פלוס סיור על ווספה להכרת השכונה, המכולת הכי שווה, מסעדות בטוחות, מחבואי שופינג ואיפה גר רופא זמין.

אז קדימה, התחברו לצ'קרות שלכם ותכניסו לראשון. יש מצב שבקרוב תגיעו רחוק.

דירות נופש מעוצבות בפונה – החל מ-70 ש"ח ליום (בעונה החלשה) ועד 100 דולר ליום (בעונת השיא, עבור דירת סטודיו גדולה עם גג), מומלץ להגיע מנובמבר ועד סוף מרץ
לפרטים נוספים – "קאזה נאוה", שכונת קוראגון פארק, פונה, הודו,
טל' נייד: 00-91-9823169507, [email protected] (נאוה נמצאת בארץ עד סוף החודש)

[PSGallery=g9lbbu735]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה