08 בדצמבר, 2013

מטופחות מתחת לשמיכות

חמש דרכים להישאר מטופחים גם כשעונת היובש במרפקים עומדת להסתער על מחוזותנו

אחת ולתמיד: נמאס לנו מהמיתוס שקושר את החורף עם הזנחה. נהפוך הוא, הקור והגשם מבריחים אותנו למקומות מקורים ומאלצים אותנו להתמודד בתכיפות גבוהה יותר עם דמותנו המשתקפת לה בחוצפתה בחלונות הראווה. אי לכך מוצא אותנו דצמבר המר עם ליפסטיק מושלם, שיער חלק-חלק, עור קטיפתי ועוד כמה סיסמאות שכבר בטח שמעתם מתישהו. קבלו מבזק מיוחד: כל מה שצריך כדי להיראות מיליון דולר – גם מתחת לפוך:

#1
קוראים לזה –
קרם BB מסדרת HIDRA FLORAL MULTI PROTECTION של דקלאור פריז
אומרים שזה – קרם BB מגביר לחות למשך 24 שעות, מעניק כיסוי מושלם ויוצר אחידות במרקם העור, מעדן את מרקם העור ומתקן כתמים, מגן מפני קרני UVA/UVB, מקדם הגנה 15 ומגן מפני זיהום אוויר. 
מרגישים שזה – ביבי מאיכות משובחת ביותר. מאז שגילינו את הפלא הזה – לחות ופיגמנט במריחה אחת – ניסינו כבר כמה ביבי'ם. זה ללא ספק אחד המעולים שבהם. אוהבות אותך, ביבי!
משלמים על זה – 339 ש"ח (ל-40 מ"ל).
משיגים את זה – ברשתות הפארם.
היינו שמחים לתת את זה – למיכל המקסימה, שעשתה לנו עיסוי רקמות עמוק ובלתי נשכח בעין גדי. בגלל מקדם ההגנה, שנחוץ במיוחד במקומות שטופי שמש, ובגלל שעברו כבר שלושה חודשים ואנחנו עדיין מתגעגעים.


#2

להראות ככה גם באמצע סופה. מחליק אדים של לוריאל פרופשיונלס


קוראים לזה
– טיפול STEAMPOD (סְטִימְפּוֹד) של LORÈAL PROFESSIONNEL
אומרים שזה – מחליק אדים מהפכני לשיער, הפועל על קיטור בלחץ אדים גבוה בשילוב טיפול משקם-שיער של קרטין המטפח ומגן על השערה. הטיפול מאפשר להשיג מראה מעוצב ומלא ברק (חלק, גלי או טבעי) לאורך זמן, וניתן במספרות מורשות בלבד (אנחנו התנסינו בו בסטודיו החדש והמדונדש של מיקי בוגנים).
מרגישים שזה – פן מפנפן במיוחד. טיפול מפנק שמשדרג את הפן. יש לחזור לטיפולי תחזוקה, אחרת העמידות אינה שונה משל פן רגיל.
משלמים על זה – בין 120-200 ש"ח (המחיר כולל את הפן).
משיגים את זה – במספרות מורשות של לוריאל. פרטים בטל' 1-800-301-666.
היינו שמחים לתת את זה – לכל מי שרוצה להתנסות בפן של מעושרות.

#3

עור יבש? פחחחח. קרם לחות של קיל'ז

קוראים לזה – קרם SUPER MULTI-CORRECTIVE  של Kiehl's
אומרים שזה – קרם לחות מתקן המכיל תמצית עץ אשור, נגזרת של חומצה היאלורונית וחומצה יסמונית המסייע להרים, למצק ולחדש את מרקם העור תוך שבועיים.
מרגישים שזה – עושה את העבודה ברמה של מצטיין פלוגתי. המלצה שלנו: למרוח לפני השינה, ולהתעורר סינדרלה.
משלמים על זה – 305 ש"ח (ל-50 מ"ל).
משיגים את זה – בחנות Kiehl's בקניון רמת אביב, טל' 03-6053677.
היינו שמחים לתת את זה – לאחות החורגת שלנו. הכי בפירגון.


#4

חלק ולעניין. סבון גוף של מורז

קוראים לזה – שני מוצרי טיפוח חדשים של מורז צמחי מרפא: ג'ל רחצה על בסיס קמומיל ואכילאה, ושמפו  (לשיער יבש ולשיער רגיל-שמן) המכיל ריכוז גבוה של תמצית רוזמרין וער אציל (עלי דפנה)
אומרים שזה – ג'ל הרחצה מותאם במיוחד לעור רגיש ועדין, מכיל 85% תמציות קמומיל ואכילאה, מגן על  העור מפני יובש, מרגיע ומרפא גירויים ומותיר את העור חלק, רך ורענן. ללא פארבנים וללא SLS. הרוזמרין שבשמפו מחזק את שורשי השיער, מחדש ברק ולחות, מגן על הקרקפת ומונע גירויים, צמח הער אציל (עלי דפנה) משמש לחיזוק השיער ומעניק לשיער רכות וגמישות מרבית.
מרגישים שזה – מורז. המותג הישראלי הזה, שמנפק מוצרי טיפוח איכותיים על בסיס צמחים, לא מאכזב. כיף לחפוף איתו, נעים להסתבן איתו, וכשחושבים על המחיר – נעים עוד יותר.
משלמים על זה – ג'ל רחצה: 34.90 ש"ח (ל-250 מ"ל), שמפו: 34.90 ש"ח (ל-250 מ"ל) ו-49.90 ש"ח (ל-500 מ"ל).
משיגים את זה – ברשתות הפארם, בבתי המרקחת ובבתי הטבע. לפרטים: www.moraz.co.il.
היינו שמחים לתת את זה – לחברתנו ד', שמתנכרת למוצרי כחול-לבן (ומתמכרת למותגי חו"ל יוקרתיים) מתוך איזו סנוביות לא ברורה. נסי ותיהני.

 

 

#5

טאץ' זוהר ליום עגמומי. שפתון של שיסיידו

קוראים לזה – שפתון מסדרת החורף Roiro Lacqer של SHISEIDO, בהשראת אמנות הלק היפנית
אומרים שזה – שפתון ששם דגש על בולטות השפתיים במראה נקי ומשלב את פשטות הגלוס עם החוזק והעוצמה של שפתון. הסדרה כולה נוצרה בהשראת עבודות יד יפניות מסורתיות המצופות בלכה, והיא כוללת שפתונים בחמישה גוונים שונים.
מרגישים שזה – כבש אפילו את הנסיינית הכי סקפטית שלנו, שפינתה לשפתון הזה מקום של קבע בארנק שלה וקראה לו "מדהים". היא נשבעת שהוא "בלי טעם, יורד לאט לאט, ונשאר כמעט עד סוף הערב". לא נותר אלא לבקש ממנו שבפעם הבאה יביא איתו מזוודה ומברשת שיניים.
משלמים על זה – 191.62 ש"ח
משיגים את זה – ברשתות הפארם.
היינו שמחים לתת את זה – לעצמנו. אבל הנסיינית חטפה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה