28 ביולי, 2010

מטרה נעלה

תנו כבוד לשלגון הכי עתיק וטעים בסביבה. רגע של נוסטלגיה

אחרי ויכוח סוער עם זוג חברים שמחשיב את עצמו "סופר אולטרה מעודכן ובעל טעם טוב", הגענו למסקנה שמישהו צריך לעשות כאן סדר. הקיץ כבר בשיאו ומסתמן שרבים, בדיוק כמו אותו זוג, שכחו מיהו ידידו הטוב של האדם בחודשים יולי-אוגוסט, כבר אלף שנים בערך. או יותר נכון – ידידה.

אחת ליום או יומיים אנחנו הולכים לפיצוציה הקרובה וזורקים למוכר את הבדיחה הקבועה שלנו "סליחה, יש לך מטרה?". המוכר החביב מקפיד לשתף פעולה כאילו היינו ילדים בני חמש ועונה במבוכה "בטח. להקים משפחה. לקנות דירה". כעבור עשר דקות מרגע שגמרנו להיות מרוצים מעצמנו, אנחנו כבר ישובים במקומותינו מול המחשבים, מסתובבים כמו קרוסלות עם הרגליים למעלה ומלקקים בעונג רב את מלכת כל הארטיקים – מטרה.

מטרה היא שלגון עתיק בטעם פטל ולימון, חמצמצה במידה הנכונה ומרעננת כמו ששום טבילה בכנרת לא יכולה. למעשה מדובר ב-123 הקלוריות הכי קייציות, קלילות, טעימות ונוסלטגיות שקיימות בשוק כבר שנים. היא מחברת בין אנשים ועולמות ומכניסה המון אופטימיות לכל סיטואציה.

ולסיום, עזבו אתכם משלגון שמנת עם שקדים מקורמלים, שברי עוגיות, שבבי שוקולד לבן וערמה של שנאה עצמית (שמגיעה מיד אחר כך). שימו לעצמכם מטרה בחיים ובמיוחד בפריזר ותיהנו. תודה על ההקשבה. תודה.

שלגון מטרה (של שטראוס) – 6 ש"ח
להשיג בכל מקום (כמעט)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה