05 במאי, 2010

מינגלינג במכולת

גם אם אין לכם בקרוב נשף נוצץ עם ראש העיר, תיקי הקלאץ' החדשים של רזילי ישמחו ללוות אתכם בכל ערב בשבוע, או סתם לשמור לכם על המפתחות וכרטיס המועדון בדרך לסופר

תיקי הערב הקטנים שנוספו לגרדרובה שלנו בשנים האחרונות, לא מתכוונים לעזוב בקרוב, ונראה שמעונה לעונה אפשר למצוא פה עוד ועוד ווריאציות לתיקי קלאץ', שנועדו להכיל כל מה שבחורה צריכה בערב אחד: נייד, מפתחות, מצלמה, ליפגלוס ובמבה אדומה. היתרון ברור: בקנייה אחת אנחנו גם מתחדשים בחצי תיק וגם מרגישים הכי אריסטוקרטיה שאפשר. החיסרון מתגלה רק אחר כך: סיפרו את מספר נשפי הצדקה וארוחות הערב עם ראש העיר המתוכננים לכם העונה, ונגלה לכם את מספר הפעמים בהן תשמשו בקלאץ' שלכם. או ככה לפחות חשבנו עד היום.

רזילי, רשת חנויות המעצבים הוותיקה, החלה לייצר כבר לפני שלוש שנים תיקים בדגמים שונים, אשר מעוצבים על-ידי קנייני הרשת ומותאמים לצבעי העונה ולסטייל הנכון. לקיץ הקרוב, מציעה רזילי תיקי קלאץ' (דגם "לירי") בצבעים עזים ובמראה מיושן, העשויים מעור (סינתטי) רך ונעים. תיק החרדל (שבתמונה) התאהב בנו ממבט ראשון, ולא הסכים לעזוב לנו את היד כל היום. כך מצאנו את עצמנו הולכים איתו לכל מקום אפשרי: לסופר, כשהוא מאכלס את המפתחות, כרטיס האשראי וכרטיס המועדון (יש אלוהים! הפעם זכרנו!); בדרך אל הגן (ובדרך חזרה הוא פשוט נח בתוך התיק של הילדה); ואפילו התלווה לטיול בשדרה אחה"צ, כשהוא מכיל רק משקפי שמש וארנק.

פשוט ככה, בלי סחבת, בלי כתפיים עקומות, בלי לפספס שיחות כי תיק האובר-סייז בלע לנו את הנייד, ועם תיאוריה אחת שתופסת תמיד: כל מה שלא נכנס – לא צריך.

תיק קלאץ' "לירי" מעור סינתטי – 229 ש"ח (אדום, חרדל, אפור, ורוד, שחור, ושחור מטאלי)
להשיג בחנויות רשת רזילי ברחבי הארץ (קניון אביב, רמת אביב; קניון 7 הכוכבים, הרצליה; קניון ארנה, מרינה הרצליה; קניון גבעתיים; קניון קריית אונו; קניון סביונים, יהוד; קניון ערים, כפ"ס; קניון רננים, רעננה; בקרוב: חנות חדשה במתחם התחנה, נווה צדק, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה