02 באוקטובר, 2009

מינה מי

שמלות מהמותג הבריטי החדש MINA UK, נתפרות מבדים איכותיים ונראות כאילו נלקחו הרגע מהסט של מד-מן

מכירים את הסדרה מד מן? אם כן, מה טוב (בכל זאת, כולם מדברים עליה) אבל אם לא – מוטב שתהנהנו בנימוס ורוצו לעשות גוגל זריז. כי מד מן היא אולי אחת הסדרות שהכי מעוררות את בלוטות הרוק והתריס של כל מי שנפשו נסערת מסטיילינג מקצועי וארט מרהיב. הידיים רועדות על השלט לנוכח הופעתה של בט שארוזה תמיד במיטב מחלצות הפיפטיז והלב מפמפם גם ברגעים ההזויים בהם היא נשכבת נסערת לישון כשהיא נתונה בגרביונים וליפסטיק.

אבל אנחנו לא כאן כדי להזדנב אחרונים ולהמליץ על מד מן שכבר כולם מהללים ממזמן – אלא רק להגיד שהפינושים של הסדרה הזו הזכירו לנו את המותג הבריטי החדש שהגיע לא מזמן לארץ – Mina uk. המותג הנפלא הזה מתמחה בעיקר בשמלות ובחצאיות שתפורות מבדים איכותיים ויפהפיים, הדפסים וגזרות שכאילו נלקחו מזמן אחר ובעיקר משהו עמום שמזכיר את השיק שנודף מהסדרה. האג'נדה של mina uk נראית די ברורה: קוים רכים, עגולים ונשיים, קז'ואל שיכול להלום כל קוקטייל מפונפן, מחשופים נדיבים וחיבה לקו מתאר מעט נפוח באזור הירכיים. בעולם יש לא מעט ידועניות שכבר נשפכו מהשמלות, בהן קיילי מינוג וקיירה נייטלי שיוצאות איתן לרחוב ומשוויצות בכיף.

לא נותר אלא לחבק ולחזק את העולה החדש מאנגליה שעשה את הדרך הארוכה עד תל אביב ושימח את בנותיה מאד מאד. מי ייתן וכל המותגים השווים בעולם יעשו כמוהו.

שמלות של mina uk – (כרגע במחירי סוף עונה) 500-650 ש"ח
להשיג ב-innseven, בן יהודה 177, תל אביב, טל': www.minauk.com
,03-6201022

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה