13 במאי, 2010

מיסטר לארי

אמן ההאוס הנערץ Larry Heard מגיע היום, בפעם הראשונה, לארץ. עדי שבת כבר מוכנה לקארחנה

לפני כשנה החל מועדון הבלוק בליין מסיבות הכרחי ומשובח, שמייבא את אגדות ההאוס (מפיקים ותקליטנים) הגדולות של שלושים השנים האחרונות. הפעם מגיע אלינו לא אחר מאשר האיש והאגדה משיקאגו, "מיסטר פינגרז", הרי הוא Larry Heard, שזו תהיה לו ההופעה הראשונה אי פעם בישראל.

 

על מנת לסבר את האוזן נספר כי הרד הוא אחד האבות הרוחניים והנערצים ביקום, והשפיע על עשרות (שלא לומר מאות ואלפי) תקליטני האוס וטכנו ברחבי העולם. הרד החל את דרכו המוזיקלית באמצע האייטיז ומאז לא הפסיק לרגש ולחדש. בין הקטעים היותר מפורסמים שהפיק נמצא המנון הרחבות המפורסם Can You Feel It, שהפך לאבן דרך בארגז התקליטים של כל די ג'יי. הבחור נחשב לאחד התקליטנים המדהימים בעולם גם ברמה הטכנית, כשהסטים שלו מהווים חוויה היפנוטית ומרוממת, המתקדמת באופן מוקפד והדרגתי, או בקיצור מסע רוחני-דאנסבילי.

 

מדובר בחווייה חד פעמית שלא כדאי לפספס, לא כל יום מגיעה לכאן פרסונה שהיתה שם מהרגע הראשון, שהשפיעה ושעיצבה את מוזיקת המועדונים כפי שאנחנו מכירים אותה היום. אתם מוזמנים להתחיל ללמוד את החומר עם Mystery of Love, עם רוברט אוונס ב  Bring Down The Walls , עם The Sun Can't Compare ועוד סט טוב כדי לחמם מנועים.

תמיכה מקומית יספקו: אביחי פרטוק (יוד), ירון טראקס (הבלוק) ועופרי גופר (איסט אוף אידן)
פתיחת דלתות: 23:00 – לארי הרד יעלה בשעה 1:30 בדיוק
מחיר בכניסה: 100 ש"ח
מספר מוגבל של כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת ב- 80 ש"ח בלבד במקומות הבאים:
מועדון הבלוק 03-5379963 אורית – 0542261711 שי – 0544532123
אונליין 24 שעות – מיסטר-טיקט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה