23 ביוני, 2008

מיקס אנד מאץ'

תיקי יאנגה המרמלדיים והמתוקים מזמינים אתכם לא להתחייב ולשחק עם מגוון הבדים והעורות. ברוריה, כזה בטוח אין לך

לא צריך את 'סקס והעיר הגדולה' כדי ללחוץ לנו על נקודת תורפה כאובה. מעבר לבגדים – אהבתנו הגדולה – אנחנו מכורים לאקססוריז ובראשם משקפיים, נעליים ותיקים. בעניין המשקפיים והנעליים, אל תדאגו לא תשארו מקופחים, בעניין התיקים קבלו את יאנגה חנות אמיתית ווירטואלית שהיא ממתק אמיתי.

את הקונספט הכיפי הגתה מיטל יאנג והרעיון הוא לרכוש תיק מוכן או לעצב תיק אישי מתוך מבחר של 12 דגמים ו-200 בדים ועורות שמוצגים בחנות. הבדים שהוצמדו להם שמות כמו סגול באפלה, כס המלכות, מוקה צרפתי ותעתועי פסטל תלויים על חבלים ומזמינים משמוש. התיקים מונחים על מדפים לבנים ונראים כמו סוכריות צבעוניות. עיצוב החנות וסידורה הפנימי מצליחים לגרות את החוש הנכון (זה ששולח יד קלה אל הארנק) ולהבעיר את הפֶטיש המקנן בכל אישה ברת דעת. במרכזה ניצב שולחן גדול עליו אפשר לערוך התאמות, להתלבט ולמלא טופס הזמנה.

על עיצובי התיקים היפים אחראית איילת שחר, בוגרת בצלאל במגמת אופנה ועיצוב אביזרים שיצרה דגמים מוצלחים עם אפשרויות לשילובי בדים אינסופיים. מעבר לכך שהתיקים המעוצבים ואלה שתעצבו לבד עולים אותו דבר, לא חייבים להרחיק עד החנות כדי לעצב תיק – אפשר לעשות הכל דרך אתר האינטרנט של החנות שמאפשר סימולציה מדויקת של התיק בגזרה ובבדים שבחרתם. אתם מוזמנים להתחיל לשחק.

תיק באטרפליי של יאנגה – 470 ש"ח, מחיר התיקים בחנות – 170-470 ש"ח
להשיג ב-יאנגה, דיזנגוף 69 ת"א, טל': 03-6201115.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה