11 באוקטובר, 2015

מישהו להתכרבל איתו

בובות ענק, שמיכות ונעלי בית פרוותיות שנחתו פה מיפן, כבשו אותנו בליטוף אחד. מי לא התארגנה עדיין על חבר לחורף?

אנחנו לא יודעים מה בדיוק קרה לפני 9 חודשים, אבל איכשהוא יצא שאנחנו מוקפים כרגע בחמישה זוגות חברים טובים שאוטוטו יולדים. ובכן הקשיבו היטב חבר'ס, לא נעים להרוס את ההפתעה, אבל בדיוק דקה אחרי שתשלחו את הסמס המיוחל ("יורש העצר הגיע!" / "לנסיכה ולמלכה-האם שלום…") זה מה שתקבלו חזרה מאיתנו. סיימנו להתלבט העונה:
 
היישר מיפן שוגרה לכאן בשנה האחרונה חבורת יצורים שעירים וחמודים להפליא שאי אפשר להתעלם מהם יותר. בעיקר כיוון שחלקם מתנשאים לגובה של 1.80(!), אבל יכולים גם לתפוס צורה של נעל בית, והם בדיוק מה שחיפשתם כדי לתפוס תרדמת חורף של נמנמנים. ונסביר: תחת שם המותג Craftholic, מעצבת מאז 2008 איקוקו יאמאמוטו (Ikuko Yamamoto) בובות ענק, סופר-רכות ומולטי-נעימות, בארבעה גדלים (מ-S ועד כאמור XXL, גודל מושלם לחבר חלופי לחורף), בצורת אייל, כלב, ארנב, קוף, דב או חתול. כולן עשויות מבדים פרוותיים בהדפסים צבעוניים והיפו-אלרגניים, שמתחלפים מדי עונה וכמעט לא חוזרים על עצמם. לכל יצור או בעצם "חייזר מכוכב הלכת קראפט", שם ואיפיון משלו (לוריס הקוף למשל חובב מסיבות ופוקים, החתול קוראט הוא בכלל פרופ' קוראט בשבילכם ו-ינו קון הכלב הוא טיפוס עגמומי של חורף). כך שאתם מוזמנים לבחור לכם בדיוק את החבר שמתאים לחייזר הקטן שאתם מגדלים בבית.
 
אחרי שהשתלטו לחלוטין על יפן, עברו למזרח וכבשו את אירופה, תפסו גם פה היצורים החמודים כבר הרבה מיטות וחדרי ילדים, ולאחרונה החלו להופיע גם בצורת שמיכת חורף פרוותית עם קפוצ'ון, נעלי בית (וכן, יש גם מידות להורים מפונקים); וממש בקרוב יגיעו גם כריות, אקססוריז ואפילו קופסאות טישו שעירות תואמות. סגרו בצ'יק ערכת יולדת או ערכת חורף לעצמכם, ותבינו תוך חיבוק אחד למה קוראים לזה קראפטהוליק.

מוצרי CRAFTHOLIC – בבובות: החל מ-79 ש"ח לגודל קטן (30 ס"מ), נעלי בית: 89 ש"ח (לילדים ולנשים), שמיכות עם קפוצ'ון: 149 ש"ח
להשיג בחנות "שופו", או באתר היבואן Shoppu.co.il, או בבוטיק "שופו", אשתורי הפרחי 24, מתחם בזל, תל אביב, טל': 03.5294814; ובחנויות בוטיק לילדים ברחבי הארץ.

רק בשביל לקבל חיבוק. CRAFTHOLIC

רק בשביל לקבל חיבוק. CRAFTHOLIC

 

יועצי שינה, שימו לב לזה. דובי קראפטהוליק

יועצי שינה, שימו לב לזה. דובי קראפטהוליק

 

הפלישה מיפן. עוד מוצרים של קראפטהוליק

ערכת חורף מושלמת. עוד מוצרים של קראפטהוליק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה