17 ביולי, 2011

מישהו פורט עלי

רוצים להעלות חיוך קלוש על פני המתבגר המתחיל שלכם? הגישו לו אחת מכריות הגיטרה הצבעוניות וראו זה קסם

אם יש לכם מתבגר/ת בבית, אין לנו הרבה מה לומר לכם (מלבד, אולי, "תהיו חזקים"). אתם באמת לא צריכים אותנו כדי לדעת שהדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות כדי לשרוד את גיל ההתבגרות שלו/שלה, הוא לעטות שכפ"צ ולחכות בשקט עד יעבור זעם. בינתיים, תמצאו את עצמכם מסיעים הלוך ושוב את היצור הנרגן שגדל לכם מתחת לאף, מאכילים אותו בכמויות מזון אינסופיות ומכבסים עבורו ערימות של ביגוד ברמות ריקבון מתקדמות. על כל אלה (ועוד הרבה יותר) תזכו, במקרה הטוב, למסכת נהמות נרגנת. במילים אחרות: אל תצפו לדיאלוג.

רוצים בכל זאת להעלות חיוך קלוש על פני המתבגר שלכם? לשכנע אותו שלא ייאבד תקווה לגביכם, ושלמרות פער הדורות הנוראי, שווה לו לסמס לכיוונכם מדי פעם איזו מילה טובה? תנו לו במתנה (בלי סיבה!) כרית נוי משגעת בצורת גיטרה חשמלית, שמיובאת מברלין ישירות לחנות המשובחת PEANUTS במושב רשפון. עדי אליאב, שאחראית על המבחר המגניב שמגיע ל"פינאטס" חדשות לבקרים, בוררת בקפידה את המוצרים והמותגים שהיא מביאה לחנות, שישמחו כל ילד בכל גיל (שלא לדבר על הוריו): מצעי ילדים, שמיכות, מגבות וחלוקים של המותג האמריקאי Dwell Studio, בגדים מגניבים לבני 0-10 מבית המותג השוודי Mini Rodini, מצעים ופיג'מות של Kideko האוסטרלית, בובות מפלצת מהולנד ועוד ועוד. כריות הגיטרה מברלין קנו אותנו ממבט ראשון בגלל הילדותיות הרוקנ'רולית שמשפריצה מהם לכל עבר, ואם לא היינו תוהים איך זה יתקבל – היינו מרפדים בכמה חשמליות כאלה גם את המיטה הזוגית שלנו. כאלה אנחנו: טינאייג'רים קרחניסטים מבחוץ, הורים רכים ונימוחים מבפנים.

כריות גיטרה (מיובאת מברלין) – 229 ש"ח (קיים במגוון צבעים, 56 ס"מ אורך על 25 ס"מ רוחב)
להשיג ב-PEANUTS ברשפון – רח' הרותם 6. פתוח בימים א'-ה' בין 10:00-19:00 ובימי ו' בין 10:00-14:00. לפרטים: 09-9514442, 052-5909833.

 

מנגנים בשקט, שאמא לא תתעורר. כריות גיטרה

 

רוק'נרול בייבי, יא. כריות גיטרה

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה