09 במרץ, 2010

מישל עוד לא יודעת

גב' אובמה עוד לא קיבלה את הממו, אבל אנחנו בטוחים שברגע שהיא תגלה את תכשיטי הקרמיקה של עדי אדר גם היא תתאהב בהם בשנייה ותפצח איתנו במחרוזת שירי שלום

מדי פעם, כשאנחנו מעלעלים במגזינים מחו"ל, נוחת מבטנו על אישיות בינלאומית כריזמטית כזאת או אחרת, ותחתיה הכיתוב "השחקנית הידועה… עונדת תכשיט מקורי של המעצבת הישראלית…". לבנו מתרחב אז ומתמלא נחת וגאווה לאומית, משל היינו הסוכנות היהודית בכבודה ובעצמה, ובלבנו יוקדת מדורת קנאה פראית. למה דווקא היא הצליחה לפרוץ את גבולות פלשתינה הקטנה, ולהגיח אל צווארה של הסלבריטי הנוצצת ואל דפיו המבריקים והחלקלקים של ה"ווג"? בטח אחותה היתה בטירונות עם גווינת פאלטרו. או משהו.

ובדמיוננו, אנחנו רואים עולם אחר. עולם שיתוודע אל תכשיטיה המהממים של הצלמת והאמנית הרבתחומית עדי אדר, שמעצבת תכשיטים בעיקר מקרמיקה ומחומרי טקסטיל וצמר. אדר יוצרת תכשיטים מקוריים במובן האורגינלי של המילה, שמאופיינים בנוכחות דומיננטית שאי אפשר לפספס. בקולקציה הגדולה שלה מצאנו מחרוזות, תליונים וטבעות מקרמיקה,  וגם שרשראות, קולרים וצמידים משולבים מטקסטילים, חוטי סריגה ושאר חומרים, ובעיקר המון יופי וצבע וטעם משובח. בדמיוננו, מישל אובמה בכבודה ובעצמה תתהדר באחת משרשראוות הקרמיקה המדהימות שיוצרת אדר, פשוט כי אין לנו ספק שתועפות הכישרון שמחביאה האמנית בביתה שבשרון יגיעו ממש בקרוב עד לקצה העולם, יקיפו את הגלובוס ויחזרו לכאן עטורי תהילה. אתם רואים? כל מה שצריך כדי להפוך בן רגע למגידי עתידות, הם חוש סטיילינג משובח ועין חדה ומדויקת. עכשיו רק נשאר לגלות מי עשתה טירונות עם מישל.    

תכשיטים מקוריים של עדי אדר – החל מ-60 ש"ח לטבעת, מחרוזות – 150-200 ש"ח, קולרי טקסטיל – 90-200 ש"ח
להשיג (בימי שישי ושבת) מהבית בבת-חן (בסמוך למרכז המסחרי של ביתן אהרון), טל': 050-8833414,
[email protected].

עוד פרטים ותמונות כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה