14 בפברואר, 2016

מי אוהב אתכם?

סייל ולנטיינז הגדול והמנצנץ נפתח הבוקר במרמלדה מרקט למשך שלושה ימים בלבד. הזדמנות מצוינת להיזכר בכל המחוות הרומנטיות הגדולות שאי פעם עשו (או לא עשו) לנו

נתחיל מהסוף: אנחנו אוהבים אתכם! באמת באמת.
ולכבוד היום הכי מעורר חרדה בשנה – בוקר טוב ולנטיינז, יא ממזר בן ממזר – הלכנו על המתנה שהכי תשמח אתכם (מקווים שקלענו): עד 70% הנחה במרמלדה מרקט מהיום ועד שלישי (כולל!) על אלפי תכשיטים נוצצים, שמלות אדומות, קלאץ' פאייטים, קופידון מזהב, שוקולדים מודפסים עם הכיתוב "מאמי, יא שאפה!", וכל דבר שעושה לכם צביטה בלב. לכו על משהו מכל זה בשביל מישהי או מישהו אהוב, או עבורכם בלבד (הכי מומלץ) ועשו לכם ולנטיין.
 
וברוח הרומנטיקה והחנופה העצמית, ביקשנו מחברי המערכת להיזכר במחווה יפה ומרגשת במיוחד, שמישהו או מישהי עשו עבורם. החל מטורטית על הכרית, ועד שמירת חניה ממש מתחת לבית. בשלב הזה ניקח מה שייתנו לנו, תודה רבה.

רשימת המחוות המלאה ותמונת המצב המביכה שחשפנו נמצאת כאן בהמשך. קחו ממנה השראה ורעיונות ליישום, צרפו כל צ’ופר לבבי מהסייל ותצאו הכי לפנק, לפנק, לפנק שאפשר (וזהו מאמוש, תפסיק לקרוא כאן, אתה לא יוצא טוב מהסיפור הזה).

סייל ולנטיינז במרמלדה מרקט – עד 70% הנחה על אלפי מוצרים ומתנות רומנטיות, מעכשיו ועד סוף יום שלישי (16.2.16, בחצות).

(*התליון שבתמונה לקוח מהחנות אימג')

 

#1 המחוזרת: אפרת
המחזר: עדי
הכינוי: עדידו
הקילומטרז': 5 שנים
המחווה: "עדי יודע כמה יום הולדת זה יום חשוב עבורי. אבל השנה בדיוק בתאריך שלי, נקבעה גם מסיבת רווקים לחבר מאוד טוב שלו, ונאלצנו לדחות את החגיגות בשבילי למועד אחר. אז… בבוקר יום ההולדת גיליתי שמחכה לי משחק פתקים בכל הבית והסביבה שלנו, עם חידות שקשורות אלינו, והמון הפתעות בדרך, ובסופו – קיצ'ן אייד מתנה שמאוד רציתי. לא ציפיתי לכלום וזו היתה מחווה מאוד מרגשת. תודה דידו!"

 

 

#2 המחוזר: יוסי
המחזר: אלעד
הכינוי: מלכי
הקילומטרז': 7 שנים
המחווה: "לכבוד יום ההולדת שלי לפני שנתיים, אלעד בן זוגי הגאון, צילם בהפתעה בבית סרטון על פי שיר שמדבר על בגדים, והוא פשוט צילם בעזרת הבגדים, הגרביים והנעליים שלי קליפ רומנטי ומפתיע, והקרין לי אותו בהפתעה. מוזמנים לראות כאן את התוצאה. אוהב אותך מלכי!"

 

 

 

#3 המחוזרת: מירב נעים
המחזר: ערד
הכינוי: צ'ופ
הקילומטרז': 5 שנים
המחווה: "אחרי ירח דבש מהסרטים, בפיליפינים (!), בעלי הטרי והחמוד ישב והכין לי בהפתעה אלבום "לופה" מקסים של החופשה הפוטוגנית שהיתה לנו. רק לנבור בכל מאות התמונות ולהחליט מה יודפס – כבר רומנטי בעיני, ואתם צריכים עוד לראות איזה ספר מהמם יצא לו! תודה צ'ופ…"

 

#4 המחוזרת: מיכל רביב
המחזרת: בטי
הכינוי: בֶּת
הקילומטרז': 8 שנים
המחווה: "בטי, אשתי המקסימה, הפתיעה אותי עם המחווה האולטימטיבית והעניקה לי שנת שבתון במתנה! לפני שנתיים היא פשוט הציעה לי לקחת שנה חופש מכל עבודה שהיא ולהתבטל בכיף עד שאחליט מה אני באמת רוצה ואוהבת לעשות. בלי רגשות אשמה, בלי סטופר, בלי רילוקיישן, חופש נטו באמצע החיים. חלום שהתגשם לי בזכותך, בת…"

 

 

 

#5 המחוזרת: גלי
המחזר: רן
הכינוי: מותק
הקילומטרז': 16 שנה (מינוס שנה הפסקה!)
המחווה: "בהופעה של לורן היל, באמצע השיר שאני הכי אוהבת וחיכיתי לו –  TO ZION, רן ביקש שאוציא לו רגע מהתרמיל על הגב שהוא הביא איתו שקית. בהתחלה לא הבנתי למה והתבאסתי שהוא הורס לי את השיר, אבל אז הגשתי לו את השקית – ומתוכה הוא הוציא קופסא עם טבעת, כרע ברך והציע לי להינשא. כמובן שאמרתי כן… ועכשיו תן רגע לשמוע את לורן עד הסוף! … מאז אני עוד יותר אוהבת את השיר…"

 

 

 

 

#6 המחוזרת: נורית
המחזר: נדיב
הכינוי: דיב
הקילומטרז': 9 שנים
המחווה: "איך שסיימתי שנה ב' בלימודים ויצאתי לחופשת קיץ – נדיב (כשמו כן הוא) הפתיע אותי ו"גנב" אותי לרודוס, לחופשה שאירגן בעצמו, מהכרטיסים ועד הקוקטייל על החוף. לא שוכחת לרגע מותק!"

 

 

 

#7 המחוזר: עמיאל
המחזרת: עמית
הכינוי: עמיתוּת
הקילומטרז': 3 שנים
המחווה: "לכבוד יום השנה שלנו (שיוצא בדיוק יום לפני וולנטיינ'ז) קיבלתי ממנה אלבום שהיא הכינה מכל התמונות שלנו יחד, עטוף בכריכת עץ שעליה היא ציירה את הגיטרה החשמלית שלי. הכי השקעת בי, תוּת…"

 

 

#8 המחוזרת: מורן
המחזר: שאולי
הכינוי: שאולון
הקילומטרז': 9 שנים
המחווה: "הצעת הנישואין היתה רומנטית כמו בסרטים: נסענו למצפה הימים, וכדי להתכונן – שאולי העניק לי את שעת המסאז' שלו שקיבלנו עם החדר. כשחזרתי רגועה ורפויה ונינוחה – נכנסתי לחדר מלא בנרות ומוזיקה – שם חיכה לי שאולי עם טבעת… אבל תכ'לס? הוויתור והעברת המסאז' אליי – הכי קנתה אותי… יצאת מלך שאולון!"

 

 

 

 

#9 המחוזרת: מיכלי
המחזר: נועם
הכינוי: נועמי
הקילומטרז': 10 שנים
המחווה: "מאז ולתמיד, הג'סטה הכי אהובה עלי, זה שנועם מלווה אותי. הולך איתי ברחוב, לפעמים מחזיק לי את התיק, הכי "יפה בוורוד".

 

 

#10 המחוזרת: מור
המחזר: רביד
הכינוי: מוּמֶה
הקילומטרז': 3 שנים
המחווה: "נסעתי לחו"ל לשבוע בסך הכל, אבל כשחזרתי – חיכתה לי בבית ארוחה מקסיקנית מעולה שרביד בישל, ואירגן ובכל פינה בבית היו נרות… הכי אווירת סצינה מסרט רומנטי… יצא הכי טעים מומה שלי!"

 

 

 

 

#11 המחוזרת: יעל
המחזר: רן
הכינוי: רני באני
הקילומטרז': 9.5 שנים
המחווה: "בחודש הראשון להכרות שלנו, רן ממש רצה שאצטרף אליו להופעה של פורטיסחרוף בכנרת ואני לא יכלתי להשתחרר מאיזו משמרת בחנות בה עבדתי. ואז, מתוך ההופעה בלילה מאוחר, רן התקשר אליי והשמיע לי דרך הטלפון את כל השיר "בסוף של יום (כמה אני אוהב אותך)" בביצוע לייב. כעבור שנתיים, בחתונה, הוא הפתיע אותי שוב, וביצע מול כולם את אותו שיר, השיר שלנו. גמרת אותי באני!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה