22 באפריל, 2010

גרדרובת אייפון

מסתמן שהקיץ הזה ילבשו האייפונים שלנו בעיקר פריטים סרוגים עם נגיעות של עץ. קבלו בברכה את טרנד הכיסויים לאייפון

אם יש תחביב אחד שזכור לנו משעות הפנאי של פעם, כשעוד היתה לנו שריקה ומקום מפגש קבועים, הרי שאלו הם משחקי בובות. לבנים היו עיירות פליימוביל, פלוגות חיילי כוח המחץ וחבורות רובוטריקים שלמות, ואילו לבנות היתה את ברבי. כל אחת יודעת, שבעצם מספיקה בובה אחת (אם לא סופרים את קן) כדי להפעיל את הדמיון, ובלבד שיהיו לה לפחות עשרים אאוטפיטים שונים. אחרת איך היא תעבור מחופשת קיץ במליבו – לסופשבוע בחווה?

אז לכל מי שמתגעגע אך לא מוצא במה ראויה לתחביב, הרשו לנו להציע תחליף ראוי לברבי בדמותו של האייפון. אמנם אין לו את אותה סילואטה אך מהר יתברר לכם שגם אותו כיף להלביש ולהפשיט לא פחות. שיטוט קצר ברשת מוכיח כי מאז החלה מתקפת האייפון/פוד/פד/בוק/מאק (מחקו את המיותר או הקיפו את הרצוי), נוצר בהתאמה גם קו הלבשה משלים לאקססוריז החדשים בחיינו. ובחו"ל, כמו בחו"ל, נראה שהמעצבים השונים יודעים את העבודה ומספקים לבעלי המכשירים ברי המזל קו מרצ'נדייז רחב וכיסויים נאים כל-כך, שפשוט קשה לבחור.

יש כיסוי שעוצב במיוחד כדי להתאים לנעלי נייק אייר מדליקות, יש כיסוי יפני בדוגמת גיימבוי המפגיש בין האסכולה הישנה לחדשה, יש כיסוי סרוג
מקסים (בתמונה), כיסוי קפוצ'ון מבד פוטר רך עם ריצ'רץ', ועוד ועוד מגנים וערכות מקוריות ומעוררות חשק שמצאנו הודות לבלוג toxel.com. אחד הכיסויים שתפסו אותנו במיוחד מכונה iwood ומציע חיפוי עץ אמיתי בגימורים מרהיבים, מסוגי עץ שונים: מהגוני, אגוז, אלון, דובדבן, מייפל ועוד, אותן ניתן אף להזמין עם חריטה אישית.

שימו לב לגולש שובב במיוחד שהגיב לבלוג ועדכן את הגולשים שיש עוד כיסוי מדהים שנועד למנוע גניבות שיזם גוף העונה לשם: HIDE-A-POD
("החבא-את-הפוד"). אנשי המיזם הכינו מנגני MP3 ישנים (של חברת ZUNE) קייס מיוחד ובכך יצרו, לדעתם, מעטה שאיש לא ירצה לגנוב. יפה מצדם.

אז כעת משסיימנו לסדר למכשיר שלכם גרדרובות חורף וקיץ שיגנו עליו כל השנה ויוכיחו למי יש יותר סטייל על שולחן בית הקפה, נותר רק לעדכן עוד תחביבים קלאסיים כמו בולים-סטיישן או דוקים-הירו, ובכלל סידרנו לכם את סוף השבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה