26 באוגוסט, 2012

מי שמביט בי מאחור

הבגדים היפים של HOKO דואגים לנו מכל צד אפשרי

תודו שגם לכם קרה שיצאתם מהבית בטוחים שאתם נראים פיקס מקדימה, אבל רק כשעברתם ליד איזו מראה אחורית קלטתם שאין לכם מושג למי שייך הגב המבורדק הזה, שמציץ לו מעל הגומי של התחתונים, שפוזל כבר שעתיים לכיוון ריצ'רץ', ששכחתם לסגור עד הסוף. ובאווירת חזרה ללימודים, החלטנו לנקוט בשיטת "יש לי עיניים בגב" ולצ'פר את החלק הכי מקופח בגוף עם הבגדים של HOKO, שעושים לו הרבה כבוד.

"הוקו" הוא מותג שהכרנו רק לא מזמן, ואנחנו חולמים לפצות על זה בכך שנקנה את כל הקולקציה האחרונה והיפהפייה שהוציאה המעצבת העומדת מאחוריו – חגית חזן. לאחר שסיימה לימודי אופנה בבצלאל וקורס עיצוב אופנה בפרסונס בניו יורק, הקימה חגית בשנת 2007 מותג המציע בגדי קז'ואל בקו מינימליסטי ונקי ביותר, בצבעים רכים ובהירים, סופר-נוחים, שמתחשבים בכל המקומות הנכונים. אבל רק כשתסתובבו תגלו שכל הכיף עוד נמצא לפניכם, כלומר מאחוריכם, כלומר הבנתם: יש חולצה ריבועית עם קפל מקסים בגב, יש שמלת-מידי עם כתפיות מוצלבות וחלון אחורי, יש חולצת משי עם עמוד שדרה הבנוי מקרסים יפים, או חולצת כותנה סקסית מעט שקופה עם תיפורים המשווים לגב צורת שעון חול. וכך, מכל צד שלא תסתכלו על זה, תגלו שחגית כבר חשבה על זה קודם.

אם גם אתם כבר מתחילים לראות את החג באופק, גשו לסטודיו החדש שפתחה לא מזמן חגית יחד עם בן זוגה ביפו, ותהיו רגועים להפגיז בראש השנה עם כל פריט קיצי וכיפי שתמצאו שם. מבחינתנו לפחות, יש לכם גב מלא.

קולקציית קיץ 2012 – מחירים (לפני 30% הנחת סוף עונה): חולצות 350-500 ש"ח, שמלות וחצאיות 480-800 ש"ח, מכנסיים – 620-650 ש"ח (עודפים מעונות קודמות נמכרים רק בסטודיו – 150-500 ש"ח).
HOKO, סגולה 6 (מתחם נגה), יפו, טל': 073-7262896, שעות פתיחה: שני-חמישי 11:00-18:00, שישי 11:00-15:00. וגם ברשת "רזילי", "מאיו", "תמה" ועוד.

 

מראה אחורית. HOKO

 



יפה בכל כיוון. HOKO




שני צדדים לחולצה. HOKO




פיקוד העורף. HOKO




נעים להכיר. HOKO


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה