31 במאי, 2010

מכנסי אל"ף

המכנסיים הקצרים של "אלף אלף" גרמו לנו להרגיש כמו גל גדות על הסט של "מהיר ועצבני" (בשעה שאנחנו הרבה יותר כמו חנה לסלאו על הסט של "זהו זה")

אחרי אביב ארוך וקשה שכולו ארוחת חג אחת גדולה, התחילו להגיע הימים חמים – הלא הם הפרומו לעונת הקיץ. ועם הרגשה פנימית של מרגרינה אנחנו מסתובבים ברחובות ונחשפים לסטיילינג מדהים שלא היה מבייש אף אחת מבירות אירופה: שמלות קייציות עם הדפסים מקסימים, סנדלים עדינים נמוכים ובהירים, מכנסיים קצרים עם גופיות בגזרות רכות.  וביקור חטוף של חברה מסוגננת פלוס פלוס, שידועה בקשרים החזקים שלה עם עולם העיצוב המקומי והבינלאומי, הביא איתו את הבשורה: מותג האופנה "אלף אלף" מפציץ הקיץ עם קולקציה קייצית ונועזת אבל באותה מידה גם קלאסית ומאופקת, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

 

אילת הרמל ואפרת לוין (שהתארחו אצלנו בעבר) חשפו לאחרונה את בגדי הקיץ החדשים שלהם, ומפריט לפריט התחלנו להבין שהסתבכנו. כמעט כל אייטם גונב את ההצגה לקודמו, וממש קשה לעצור. קיווינו שאולי רק על הדוגמניות (באחת מהפקות האופנה המסנוורות שראינו, אגב) זה נראה טוב, אבל האמת היא שהבנות עשו משהו כל- כך נכון העונה, שגם אנחנו (זוכרים? הרגשה פנימית של מרגרינה?) הרגשנו מאד בנח.

 

בנות המותג, שהחלו את דרכן לפני 3 שנים, מספרות כי לקולקציה זו הגיעו תוך חקירה אמיתית של חווית הלובשת לפי צרכיה בחיי היומיום, וכל הפריטים שבה נחלקים ל-3 קטגוריות, או למעשה עוצבו וצמחו מתוך שלושה דגשים עיקריים שניסחו השתיים: יסודות, שלד, ומעטפת. בקו היסודות, או ה-"Simple Me", מצאנו פריטים בסיסיים ואווריריים שהולכים טוב עם כל דבר ובלי להתאמץ יותר מדי, כמו שמלת כפתורים בצבע כחול יפהפה. בקו השלד, או "My Little Details", שממשיך את קודמו, אספנו לעצמנו דגמים מעט יותר מעוצבים ובנויים סביב הגוף, כמו מכנסוני שורט עם ארבעה כיסים מכותנה, במראה חלוצי ובסגנון רטרו גבוה, גימור של מכפלת ובטנה פנימית מושקעת. בקטגוריה האחרונה, המעטפת או "My Evenings" תוכלו לקבל מענה גם לשעות הערב, עם שמלות תחרה, קומבינזון או שמלה בגזרת בלון משגעת.

 

עלינו בשנייה על מכנסי אלף (אלף), נתנו קונטרה משלנו לגלי החום, והתחברנו מיד לימים בהם לאף אחד לא הפריע איך נראות הרגליים שלך אחרי החורף, העיקר שייבשת איתם ביצות.


מכנסוני כיסים – 420 ש"ח (בצבע כחול או לבן)
להשיג בסטודיו "אלף אלף", פוריה 8, מתחם נוגה, יפו, טל': 077-2340834 (וגם ברשת "רזילי" ברחבי הארץ; "גברת לוין", כיכר מסריק, תל אביב; "פבריקה", גן החשמל, תל אביב; "One Bedroom
", שוק הפשפשים, יפו; "דידי", רמת אביב; "TEMA", קריית שאול, תל אביב; "אלזה", ירושלים; "גנדורה", בית חרות)

[PSGallery=8bun5jgxu]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה