27 ביוני, 2010

מלא במקומות הנכונים

הוא אולי נשבר בקלות אבל לנו זה לא אכפת - הפתיבר הזה הוא לגמרי חתן אופציונלי. וכן אמא, הוא ממשפחה מקמח מלא

אנחנו עוד מחכים. יש לנו סבלנות. מתישהו זה יגיע – היום בו ימציאו צלצול אינטרקום שאין לו צליל של מלחמה, ציפה לשמיכה שנסגרת בקלות (שמישהו ירים את הכפפה הזאת ואנחנו שלו לנצח), צלחת קורנפלקס שמתחילה לצחקק כשהחלב הגיע לכמות הנכונה או פתיבר שמסוגל לעמוד כמו גבר בתה ולא להפוך לרכיכה שצריך לדלות אותה בכפית.

ולאחרונה נתקלנו בפתי בר האורגני של חברת "השדה – מוצרים אורגניים". אמנם הוא לא עומד בסטנדרט העמידות בתה, אבל מאז גם אנחנו התרככנו, בעיקר כי הפתיבר הזה עושה את מה שעוגייה אמורה לעשות באמת – להיות טעימה לאללה. הפתי בר (שם מטעה. מדובר בביסקוויט שאינו פראייר כלל וכלל) האורגני של "השדה" מגיע בשלושה טעמים – פתיבר אורגני מקמח מלא, פתיבר אורגני מקמח מלא בתוספת חרובים, ופתיבר כוסמין אורגני, ולצדו מגיעות (אם קונים אותן, כמובן) ההפתעה האמיתית של המותג (שאגב, כל מוצריו מפוקחים ע"י אגריאור, גוף פיקוח ישראלי המפוקח בעצמו תחת תקנים אירופיים ואמריקאיים): עוגיות מקמח מלא בצורת אותיות האלף בית בטעם טבעי או בטעם חרובים.

כמובן שהתמכרנו לעניין ובין נשנוש לארוחה, התחלנו להרכיב מילים, להחליף בינינו אותיות ולצחקק כמו ילדים קטנים (שלהם, אגב, מיועד הליין הזה) כשנשלפת האות ז'. שנאמר – גם טעים וגם מזין.

עוגיות אותיות מקמח מלא (250 גרם) – 11.9 ש"ח. פתיבר אורגני מקמח מלא – 7.9 ש"ח- 8.9 ש"ח.  ניתן להשיג: בכל בתי הטבע ורשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה