22 ביוני, 2010

מלבישה צמודה

לדודה בראש טוב שחגגה יומולדת עגול, החלטנו לקנות במתנה שעתיים עם רונה ברזילי עודד, סטייליסטית לנשים שלא בורכו בחוש אופנתי מפותח או סתם לכאלה שנוטות להסתחרר בחדרי הלבשה

גם לנו במשפחה יש דודה כזאת: אשה חביבה, אנרגטית ועסוקה, שעושה ג'אגלינג בין העבודה למשפחה, שהחיים שלה מלאים בתחביבים, והבית – בחפצי נוי מוזרים, ושתמיד אומרים עליה שיש לה הכול. חוץ מטעם. ברחובות היא מסתובבת עם קורדרוי ששרד שתי מלחמות, ישיבות צוות היא מסוגלת לפתוח עם חולצה צמודה ללא כפתור אמצעי (מה שמאיץ מאוד את הבריינסטורמינג) והיתה גם ארוחת  חג זכורה למדי בה ישבה מסובין עם סוודר קצינות. לכבוד יומולדת עגול ולקראת עונת השמיטה של השכבות המטשטשות, החלטנו להרים את הכפפה – ולקנות לה במתנה את רונה ברזילי עודד, סטייליסטית אישית לנשים.

לאחר שעבדה במשך שנים כעורכת דין, נחשפה רונה לעולם האופנה בכלל ולטווח הגילאים הבוגר בפרט – כשעברה לעבוד כמוכרת ברשת "Comme Il Faut". עם הזמן החלה רונה ללמוד במגמת הסטיילינג של בית הספר "עבודי קריאייטיב", וכיום, לאחר שהשלימה את השכלתה ומתוך היכרות עמוקה עם עולם העסקים – היא מעניקה שירותי ייעוץ אישיים ואף מעבירה סדנאות והרצאות לקבוצות בנושא סטיילינג, במיוחד עבור נשים העובדות בתחומים בהם נדרשת הופעה העונה על קוד הלבוש האופנתי (אם את פלחית או ליצנית – אל תטרחי).

רונה מציעה 3 מתנות נהדרות שאפשר להעניק לחברה טובה, בת זוג או אפילו לאמא: פגישת ייעוץ אישית בת שעה עד שעה וחצי, בה אפשר לשאול הכול ולגלות בדיוק מה מתאים למבנה הגוף, הפנים, גוון העור, הגיל, האישיות ואורח החיים של כל אחת; או מסע שופינג מהנה, שמתחיל בשיחת הכרות קצרה וממשיך בטיפים ורעיונות לאורך כל הדרך על מה קונים ומה ממש לא; ואפשר גם ללכת כמונו על סידור ארונות יסודי, במהלכו למדה דודה מרי שלנו מה לזרוק החוצה (את הרוב), מה הולך עם מה (כמעט כלום), מה חסר (די הכול) ולאן היא יכולה לצאת עם האוברול פלנל שהיא כל כך אוהבת (לשום מקום).

רונה מספרת שאינה כופה את הסגנון שלה על אף לקוחה, אלא לומדת את אופיה של כל אחת, מעניקה כלים להדגשת היתרונות (או טשטוש החסרונות) של קימורי הגוף השונים, ומייעצת כיצד לבנות ולקנות מלתחה חכמה, מאוזנת, נכונה ובעיקר חסכונית – בין אם את רומנטית, טום-בוי, או סתם אגסית שלא מסתדרת עם אף סקיני.
לארוחה בשישי האחרון, הופיעה מרי שלנו עם לוק נפלא שהרכיבה בעצמה, שלא רק הפחית עשר שנים ממנה וחשף זוג רגליים מפתיע – אלא גם הוציא אותנו (לעומתה) הכי דודות שאפשר.

שירותי סטיילינג אישי – רונה ברזילי עודד (באיזור המרכז ואחת לשבועיים בחיפה), טל': 050-7233227, [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה