28 באפריל, 2010

מלחמת עוגות

טרנד הקאפקייקס המעוצבים המתגבש ממש מתחת לאף של כולנו, הוא ללא ספק מגמה מבורכת. ובינתיים, אולי קשה להכריז על הטוב ביותר (ואולי גם לא צריך) אבל אפשר להתחיל לחגוג. קבלו את Viola's Cupcakes

עד לפני שבוע חשבנו שהמשפט "דברים טובים באים באריזות קטנות" הוא לאו דווקא כזה נכון ואנין. אבל ממש לאחרונה הבנו שייתכן שמי שהגה את הביטוי חשב עליו בדיוק כשהוא לקח ביס מאיזה cupcake. טרנד העוגות הקטנטנות והמעוצבות שהגיע אלינו בייבוא חם מארה"ב, הולך ומתגבש לו, ובשנה האחרונה אפשר למצוא כאן עוד ועוד אנשים טובים המציעים לנו להתמכר למאפינס צבעוניים המכונים קאפקייקס.

ומבין אלו שנרצה לציין לשבח נתחיל דווקא עם ויולה. ויולה גורן שעלתה לארץ בגיל 12 מאודסה, התמחתה כקונדיטורית בארה"ב ופתחה את בית הקפה הוותיק הנושא את שמה בגבעתיים. לאחר שהבינה את גודל התופעה בחו"ל, לקחו ליאור ובטי מיטשל, אחיה וגיסתה של ויולה, את העניינים לידיים ופתחו לפני חודש וחצי מקום בתל אביב בשם המתבקש Viola's Cupcakes, המוקדש כל כולו למאפה המעוצב.

את כל התצוגה המעוררת אופה ויולה במקום ולאורך כל היום, מה שאומר שבכל רגע בו תחליטו להגיע, תוכלו להתלבט קשות בין 12 טעמים קבועים וטריים פלוס כמה שמשתנים מדי יום, ועשויים מבסיסים כמו שוקולד, וניל, גזר, ריבת חלב, oreo ועוד. רוב הדגמים ממולאים בקרם מפתיע (פיתוח בלעדי של ויולה, והסיבה שנעלה אותה להדלקת משואה בשנה הבאה): יש למשל "רד ולווט" אדמדם עם קרם גבינה, יש וניל פטיסייר, יש נוטלה, יש טירמיסו (כמו זה שבתמונה), חמאת בוטנים או אוכמניות, ואפילו בטעם קרמבו. אנחנו זכינו לטעום קאפקייק על בסיס בראוניז בטעם שוקולד תפוז ובמילוי של קרם תפוז מענג כל-כך שהצענו לו נישואין בו ברגע.

את כל החגיגה הזו אפשר לקחת הביתה (אם תצליחו להתאפק עד אז) במארז מעוצב למשעי שלא מאפשר לקרם להימרח (לא שמשהו היה עוצר אותנו מללקק את הקרטון, כן?) של אחת עד 12 יחידות בגודל סטנדרטי, מיני או אפילו בגודל של עוגה, שנראית בדיוק כמו אחיה הקטנים.
אז בדרך למסיבת רווקות, יומולדת נחמדת או סתם בשישי אצל אמא – שווה לקחת מגש ולמלמל באושר את התגובה ההולמת למשפט המפורסם של מארי אנטואנט – "ואם אין עוגות – אז שיאכלו קאפקייקס!".

קאפקייקס – החל מ-8 ש"ח ליחידה (מיני) ועד 15 ש"ח (גדול). יש מבצעים על כל המארזים לדוגמא: 4 יח' גדולות ב-50 ש"ח והחל מ-19:00 – Happy hour – נמכרים מארזים ב- 10 ש"ח ליחידה גדולה
Viola's Cupcakes, דיזנגוף 154, תל אביב, טל': 03-5735574  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה