31 באוקטובר, 2010

מלטפים צ’ינצ’ילה

העברנו אחר צהריים אחד במרכז "רגעים קטנים וגדולים" לחוגים ופעילויות לילדים ויצאנו סופר מרוצים

אחרי שחרשנו את כל הגינות בתל אביב והתיידדנו שם באופן אישי עם כל הברחשים, הזבובים והיתושים החלטנו לנסות להעביר את אחר הצהריים בכיף – בבית. להזמין חברים מהגן, להכין כיבוד כייפי ולקשקש עם האמהות על כוס קפה בזמן שהילדים מציירים בצבעי מים קשתות ועננים. ובכן, ניסינו את זה, ולא אהבנו (בעיקר לא את הקטע שאחד הילדים תלש את הקרקפת של זה שהוציא לו את העין).

ולפני שבוע בערך, התגלגלנו למרכז "רגעים קטנים וגדולים", מקום חדש לילדים ולהורים בתל אביב. ברגע שנכנסנו הרגשנו שקורה שם משהו נעים במיוחד. העיצוב ידידותי ושמח, החצר מקסימה וצבעונית וכל הנוכחים נראו לנו רגועים וחייכנים. אחרי שהייה קצרה בחצר ובדיקת המשחקים – נכנסנו למפגש "רגעים בטבע" – בנושא בעלי חיים. את המפגש העבירה עדי שמיר שבוחרת בכל פעם להציג וללמד על בעל חיים אחר, והיא עשתה את זה בחביבות ומקצוענות (אנחנו ליטפנו צ'ינצ'ילה). בזמן שאנחנו לבשנו פרווה וקפצנו בחלל החדר, ישבה בפואייה קבוצת קטנטנים ועסקה ביצירת עבודות מעיסת נייר, סביב שולחן גדול.

במתחם מתקיימים מגוון חוגים ופעילויות לילדים בגילאי גן, לאמהות ופעוטות ולנשים בהריון. אפשר להגיע למרכז עם שני ילדים בגילאים שונים ולבלות עם שניהם באותו ביקור על ידי התאמת פעילות לכל אחד.

בקיצור, נולדה פתאום עוד אופציה, זמינה וקלילה, לאחר-צהריים נעים וחמים. ד"ש לצ'ינצ'ילה.

חוגים – 35 ש"ח למפגש (25 ש"ח למפגש ניסיון), 50% הנחה לאח תאום (אחים עד גיל שנתיים נכנסים בחינם לכל הפעילויות!), שעות סיפור והצגות – 25 ש"ח למפגש, משחקייה – 20 ש"ח.
בכל יום ראשון בצהריים נשלח ניוזלטר המעדכן לגבי הפעילויות באותו שבוע.
לפרטים נוספים – "רגעים קטנים וגדולים", פינסקר 31, תל אביב, טל': 03-5252633, 054-4480224

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה