12 בנובמבר, 2014

מלך לב אדום

אם עדיין לא שמעתם על דיינמו, הקוסם הבריטי הצעיר והמדהים, בעוד כמה שורות כבר לא תצליחו להוציא אותו מהראש. קסם כזה

לפני כמה ערבים, כשכל הבית ישן והיה לנו רגע של חסד עם השלט של הטלוויזיה נפלנו במקרה על תכנית בערוץ דיסקברי, בה התארח הקוסם הצעיר הבריטי סטיב פריין, המכונה – דיינמו (Dynamo). עד אותו רגע לא שמענו את השם, אבל מאז אותה תכנית – הבחור פשוט לא יוצא לנו מהראש. ובעוד כמה שורות – גם לכם זה יקרה, קסם כזה:

דיינמו, שנולד בברדפורד באנגליה לפני 31 שנה, גדל בבית סבא שלו, שהיה קוסם חובב עם חפיסת קלפים וטריקים ששלף מהשרוול. הנכד החמוד, שרצה כמו סבא להדהים את הקהל, החליט להקדיש כל ערב ובוקר פנויים ללימוד עצמי של זריזות ידיים, אחיזות עיניים וקסמי קלפים. כשהרגיש מוכן – יצא לרחוב והחל לצלם את התעלולים שלו בלייב. אחד הסרטונים שלו מראשית ימי היוטיוב מראה כיצד סטיב הצעיר נוסע בקרון רכבת תחתית, נותן לזר שמולו לבחור קלף ולהחזירו לערימה. ואז קם, זורק את כל החפיסה לכיוון החלון הסגור ופתאום – הקלף הנבחר פשוט "עובר" לצד השני של הזכוכית האטומה. מדהים, בלתי אפשרי, אבל זו רק ההתחלה. מאז, בכל פעם שהגה קסם חדש, הוא פשוט יצא לרחוב, בכל עיר בעולם בה ביקר, והימם את הקהל הרנדומלי שבמקרה עבר שם. מי שזכה להיות באזור ראה אותו למשל צועד אנכית במורד גורד שחקים בלוס אנג'לס, מרחף מעל פסל ישו בריו דה ז'נרו, ואולי הטריק המפורסם ביותר שלו – הולך על נהר תמזה בלונדון. גם אם תצליחו להבין איך לעזאזל הוא עושה את זה, לא תצליחו להוריד ממנו את העיניים. אגב, בבסיום כל תעלול, דיינמו נוהג פשוט לעזוב בהליכה מהירה את האזור בלי לחכות למחיאות כפיים, מה שרק מגביר את אפקט הוואו.

בחודש שעבר החלה העונה הרביעית והאחרונה של הסדרה שלו "Dynamo: Magician Impossible", בה בכל פרק תוכלו לראות אותו מהמם חושים ושומט לסתות, גם לסלברטיז (למשל, כשהצליח לשנות צילום על עטיפת האלבום של הראפר האהוב עליו). אם יש לכם ערב פנוי, הושיבו את הילדים מול דיינמו, ותראו איזה קסם – שקט בבית.

הסדרה "דיינמו: קוסם בלתי אפשרי" – הערב (רביעי), 20:00, 22:30, ערוץ דיסקברי; יום ראשון – 17:55.
קסמים נוספים -בעמוד הפייסבוק או ערוץ היוטיוב של דיינמו (פרקים מלאים גם כאן). להזמנת כרטיסים למופע שלו ב-2015 – לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה