22 בפברואר, 2009

מלכודת הנעליים

למרות שורת הנעליים המפוארת שלנו לחורף, זוג אחד עם אטטיטוד נכון ולוק אלגנטי של שומייקר הצליחו להפיל אותנו מיידית בפח. ממזרות בעלות כבוד

לפעמים המלכודת מפתיעה אותנו ולפעמים, באופן פרדוקסלי, אנחנו מחפשים את המלכודת. למה הכוונה? גם אם יש לנו שורה של זוגות נעליים מעולות לחורף זה לא מה שימנע מבעדנו לחפש אחר זוג נוסף שעלול לסבך אותנו בהוצאות לא הכרחיות. הנעליים של ענבר יוסיפון לשומייקר מעצבת הנעליים המשובחת תמיד מפילות אותנו בפח.

יוסיפון ייסדה לאחרונה סטודיו וחנות עודפים חדשה בדרום העיר שם גרים בכיף כל זוגות הנעליים שהיא מעצבת בכישרון רב. אנחנו נתפסנו חזק על דגם סלומה שמאפשר גם מראה רך כמו סינדרלה מצד אחד וגם פוזה דעתנית סטייל הילרי קלינטון מצד שני. הנעליים עשויות קטיפה שחורה עם עור לק מחורר בצבע ירוק ובעלות עקב בן 6 ס"מ מבורכים. לדגם מגוון של שילובי צבעים והאופציה הבהירה בהחלט יכולה לשרת את הכלות שנתקלו בבעיה העיקרית לקראת החתונה ששמה בעברית "איזה נעליים מכוערות ויקרות מציעים לכלות".

בסטודיו ניתנות הנחות קבועות של 40%-50% על נעליים מעונות קודמות מה שהופך אותו מידית לאתר הקדוש לכל דתות (למי אכפת שהנעליים הם מהעונה הקודמת?! עם כל הכבוד, הספה שלנו היא מ-1983, בחישוב זריז – עברו כבר בערך 104 עונות).

שומייקר, י.ל.פרץ 2 (פינת העליה), תל אביב, טל': 054-7616987

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה