22 בספטמבר, 2011

מלכת המדבר

קולקציית הקיץ של אישתר נמכרת בימים אלו בשבוע האופנה בניו יורק. ובצדק

יש לנו חברה טובה שזכתה בכל הקלפים: בעלה שנוסע הלוך ושוב לחוצלארץ, מקציב לעצמו לפחות יום אחד לשופינג – בשבילה. ולא רק שהוא יודע בדיוק מה היא אוהבת ללבוש (כולל מידות וצבעים) הוא אפילו מרשה לעצמו לזרום עם מותגים שהיא עדיין לא מכירה, ותמיד, אבל תמיד קולע בול. ברגע שיוולד לו אח תאום – נעדכן. ובינתיים, כדי לאמן את החצי השני שהחיים חילקו לנו, החלטנו לעשות לו חיים קלים, ולכוון אותו לבחור לנו כל דבר מתוך גבולות הגזרה שתמר פרימק הכינה לקראת קיץ 2012.

תמר, האישה והכישרון שמאחורי הלייבל Ishtar, שאנחנו אוהבים לפנטז עליו כמעט בכל עונה מאז הוקם, שחררה לאחרונה פריטים מקולקציית הקיץ הבאה, המוצגים למכירה ממש בימים אלו – בשואו רום בשבוע האופנה בניו יורק. ולגמרי בצדק. הקולקציה שנקראית "חיים בסדום" (ושם אף צולמה) מציעה כל מה שחיית מדבר אופנתית ממוצעת צריכה לנכס לעצמה: שמלות גלבייה ארוכות, חולצות שקופות המשלבות תחרה עדינה, סריגים קיציים, מכנסי לטאה, גופיית פליסה דקיקה ולבנה ועוד. כל הפריטים עשויים כמובן מבדים שמותאמים פיקס לאקלים החם כמו כותנה מצרית, פשתן, במבוק או מוסלין ממשי תולעים אמיתי (שיישמר לכם גם בעוד 40 שנה של נדודים) ועוצבו בצלליות מאווררות ורחוקות מהגוף, וכמו תמיד – בשילוב גימורי תחרה נדירים וכפתורים עתיקים.

לכבוד השנה החדשה, תקיים תמר מכירה מיוחדת ואינטימית בסטודיו שלה, שם יימכרו בין האוספים העתיקים, גם השמלות לילדות שהיא מעצבת (זוכרים את אלה?), גם פריטים נדירים מתוך מיני-קולקציית הסתיו הקרובה, וגם כמובן כל מה שהצליחה לשמור לכם בצד מהקניינים הנלהבים מניו יורק. אנחנו למשל מצפים שהבנזוג יחזור הביתה בעיקר עם "שמלת כנפיים" (שבתמונה למעלה) בעלת רכיסת כפתורים עמוקה בגב והרבה מקום לגפילטע בצדדים.

מכירת מיני קולקציית סתיו וקיץ 2012 של אישתר: 15-25% הנחה על פריטים חדשים ומיוחדים לחגים (50% הנחה על קולקציית קיץ 2011), גופיות וחולצות – 380-560 ש"ח, שמלות – 480-930 ש"ח.
יום שישי, 23.09.11, 09:00-16:00, סטודיו "אישתר", רופין 43, תל אביב (כניסה דרך שער העץ מהרחוב, חניון כיכר אתרים/ בן יהודה-נתן החכם), תשלום בהמחאות ובמזומן, טל': 052-2630564 (תמר) או 052-6136434 (מיכל). לפרטים נוספים – היכנסו לדף הפייסבוק, [email protected]

וככה מהגב. "שמלת כנפיים" של אישתר (צילום: מיכאל פיש)

 

מוציאים לכולם את העיניים בראש השנה. חולצת מוסלין עם תחרה של אישתר (צילום: מיכאל פיש)

[PSGallery=8cnvn2dfui]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה