16 באוקטובר, 2013

ממלכת האמבטיה

"האמבטיה ללימודי צרפתית" היא בדיוק המקום להתחיל לדבר את השפה השיקית בעולם

סקר קצר: אילו פנטזיות ומשימות אתם שומרים לחל"ת שיום אחד תיקחו? אנחנו למשל תמיד חלמנו לסדר אלבומים, ללמוד צרפתית, להוריד את הכתם ההוא מהתקרה ולקחת קורס בישול מיקרוביוטי. אבל אם צריך לבחור חלום אחד – אז צרפתית. לא ברור למה נולדנו כאלה פרנקופילים וחובבי באגטים מקצועיים, אבל משהו בנו תמיד שאף לדבר בשפתה של מארי אנטואנט, ומי ניחש שהדרך לשם עוברת באמבטיה.

"האמבטיה ללימודי צרפתית" הוא מקום טרה שיקי, בראש אחר ואוונגרדי, שעובר מפה לאוזן בין יודעי ח"ן בעלי טעם טוב ויוציא אתכם פחות מגמגמים, ועם הרבה יותר בטחון בבולנז'רי. את הסטודיו המעוצב, שכשמו כולל אמבטיה בסגנון של פעם (בתמונה) ועוד מיליון פריטים צרפתיים ומגניבים, פתח לפני ארבע שנים אריאל אולמרט, המורה החתיך, המדויק והקורע מצחוק (חבר'ה, ככה נשמע סטנד-אפ במבטא הסקסי ביקום, אם תהיתם), אחרי שחזר משהות בת 10 שנים בפריז, שם סיים לימודי ספרות צרפתית בסורבון. מאז הוא מעביר בכל יום בשבוע קורס ברמת ידע אחרת (ממתחילים ועד שולטים, שרק מחפשים למי לנג'ס בצרפתית) ובצורה הכי נכונה שאפשר ללמד: בדיבור שוטף. מהרגע הראשון, ולא משנה באיזו רמה אתם, תצללו מיד עמוק פנימה ותיווכחו שהשיעורים מתנהלים בצורת שיחה מלאה בה כולם לוקחים חלק פעיל. וזה פשוט עובד. סה וורה. משיעור לשיעור אוצר המילים יגדל, הזמנים הגופים וההטיות יסתדרו לכם במקום, ותבינו סוף-סוף על מה אדית פיאף מתייפחת. הטקסטים בחוברת מצחיקים, קולחים ורלוונטיים (באיזה עוד מקום תלמדו להגיד "אקסקוז-אה-מואה, אני לא נרקומן"?), ההומור, האינטלקט והגישה האישית של אריאל שוברים מיד את הקרח (בערק המוגש לצד כדורי שוקולד שטניים), והאווירה האינטימית בקבוצות קטנות מאפשרת לכולם לדבר בלי חשש, לשאול שאלות, לקרוא ולהתאהב על אמת בשפה היפה בעולם.

אם תמיד רציתם ולא ידעתם איפה להתחיל, או למדתם בתיכון אבל שכחתם הכל – תנו לאמבטיה לצחצח לכם את הלשון. לה פריק – סה שיק!

"האמבטיה ללימודי צרפתית" – 2,200 ש"ח (ל-15 שיעורים שבועיים)
לפרטים נוספים והרשמה – עמוד הפייסבוק של "האמבטיה", או במייל  [email protected]. להתרשמות נוספת – צפו בסרטון המקסים שיצרו בוגרי "האמבטיה":

 

[youtube hzUM2Q1RGbM]

 

 

 

החיים בוורוד. "האמבטיה ללימודי צרפתית", ציורי כמו שזה נראה (איור: אלון געש)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה