26 באוגוסט, 2010

ממש אמריקה

קטלוג סנדאנס שייסד רוברט רדפורד לפני למעלה מ-30 שנה, מציע גם היום פריטים יפהפיים בסגנון אמריקאי

אנחנו מכירים אחת שתמיד אומרת שאם אי פעם רוברט רדפורד ידפוק לה על הדלת ויציע עוד איזו "הצעה מגונה", היא תעזוב את הבעל, הילדים והכביסה – בלי לחשוב פעמיים. אבל אם עד עכשיו חשבתם שזה רק בגלל יכולות המשחק, הבימוי, הוותק והבלורית הכי בלונדינית בתעשייה – תופתעו לדעת שיש בבובי עוד הרבה מעבר לכך.

בשנת 1969 החליט רוברט רדפורד לקנות שטח אדמה פסטורלי על פסגת הר ביוטה, ארה"ב, שהפך עם השנים לכפר בשם סאנדנס ואף לפרויקט קהילתי שמטרתו הייתה לקדם יצירה ועשייה אמנותית (מה שהוביל גם לייסודו של "פסטיבל סאנדנס" החורפי לסרטי קולנוע עצמאיים). במרכז הכפר שכנה חנות קטנה שמכרה פריטים יחודיים בעבודת יד מקומית שנוצרו במיוחד עבורה. אורחי הכפר שהתלהבו מהבגדים, כלי הבית והרהיטים שהציעה החנות החלו לאסוף אותם ואף ביקשו לשלוח אותם ישירות לביתם. 20 שנה אחר כך ובעקבות ביקוש הולך וגובר – נולד "קטלוג סנדאנס", שנשלח לראשונה בדואר לקבוצת חברים וחנויות מצומצמת ב-1989 והציע את המוצרים הבלעדיים לאזור ואף כלל בכל גיליון הקדשה אישית מרוברט.

מאז עברו למעלה מ-30 שנה, רוברט רדפורד רק הלך והתייפף והקטלוג הפופולרי שייסד הוא כיום אתר מקוון המציע פריטים בלעדיים ומיוחדים של בגדים, תכשיטים, אקססוריז ובעיקר – ריהוט משגע. חלקם חד פעמיים (One Of a Kind) וכולם בסגנון פולקלוריסטי-אמריקאי. אנחנו שמנו עין לדוגמא על יחידת קיר עשויה מרשת מתכתית (בתמונה), בעלת ווי תלייה וארבע קוביות אחסון נוחות, שנותנת טאץ' מחוספס לכל בית מודרני ומתאימה יופי לערימת הבלגן שיש לנו בכניסה (בחיים אל תקפצו אלינו בלי להודיע קודם!).

אך כמו כל חנות בארה"ב, גם כאן – השירות קנה אותנו סופית: האתר מציע שיחה חיה וישרה אונליין עם נציגי שירות שעונים ופותרים בשניה כל שאלה או בעיה שבוערת לכם (כן, עושים משלוחים לישראל. לא, זה לא כלול במחיר). פשוט לוחצים בעמוד הבית על live chat, ממלאים בקצרה שם, מייל ואת נושא השאלה – ומיד תועברו למסך צ'אט מול נציג מכירות ענייני ומהיר (ושוב, שריל סליחה שניג'סנו). אין מה להגיד, אמריקה.

קטלוג סנדאנס – מחיר לדוגמא: יחידת אחסון מתכתית – 195$ + 10 דולר דמי משלוח על גודל מיוחד (48 אינץ' רוחב,10 אינץ' גובה,12 אינץ' עומק, לא כולל מיסים ודמי משלוח בינלאומיים לישראל, זמן משלוח – בין 1-3 שבועות)
לפרטים נוספים –  Sundance Catalog (פריטים רבים ויפים כעת בהנחת קיץ של עד 60%), לשיחת צ'אט חיה עם נציג שירות – לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה