26 במאי, 2011

מנוער, לא מעורבב

פוסטר הקוקטיילים הזה עשוי להציל אותנו בימים קשים (כל ראשון מעכשיו ועד בכלל)

אם יש משהו שיכול לעזור לנו לצלוח את המדבר שמתחיל בערך עכשיו וייגמר אולי אחרי החגים בספטמבר, זה חייב להגיע במצב נוזלי, אלכוהולי, עם מטריה קטנה, קרח כתוש ואטיטיוד של בטי דרייפר. והנה מצאנו אפילו את המדריך השלם לעניין הזה.

אמן גרמני בשם קונסטנטין דאץ (Konstantin Datz) אייר עבורכם לשעת הצורך פוסטר הכרחי ומאיר עיניים של כל סוגי הקוקטייל הכי שווים שיש, ולא סתם: במקום תצוגה של התוצאה והצבע הסופי – אויירה כל כוס לפי חלוקה מדויקת בשכבות צבעי מים יפות של כל מרכיבי המשקה. כך תוכלו לראות בבירור וללמוד באופן ידידותי ביותר למערבב – את הכמויות, האחוזים, שלבי ההכנה (כולל צורת כתישת הקרח הנכונה) ואפילו כוס ההגשה המתאימה ביותר. זה אומר שכל מרכיב אלכוהולי או נון-אלכוהולי קיבל מקונסטנטין צבע מיוחד ומדויק משלו, עד רמת בועות אוויר או השקיפות המתאימה (נראה אתכם יוצרים הבדל בין מים, וודקה, ג'ין, או ורמוט צרפתי). לצד כל כוס מופיע גם אייקון שירמז לכם האם את הקוקטייל הזה צריך לשקשק בשייקר, לנער בבלנדר, או לערבב עם סטירר, ויש אפילו הצעות לטאצ'אפים משדרגים שרק ברמנים מכירים (מלח, שפיץ אננס טרי או זית עם אדום כזה בפנים). שוס היסטרי.

עד שנשים יד על התנ"ך הזה (ונסמן לנו איזה חבר שותה איזה רעל) למדנו בינתיים מהצצה ראשונית כי בלונג איילנד אייס טי יש ארבעה שקופים שונים, ביררנו מה ההבדל בין הלבן של החלב לזה של קרם הקוקוס, ופגשנו את המשקה הכי צבעוני על הבר (Pussee Café). גם אם תמשיכו לבקש הקיץ פנטה און-דה-רוקס, מבט אחד על הפוסטר – וכבר מתקרר לכם במעלה-שתיים. לא עניין של מה בכך. 

פוסטר קוקטיילים של Konstantin Datz – לצפייה מקרוב לחצו כאן
להזמנות ופרטים נוספים – יש ליצור קשר עם האמן בכתובת [email protected]

מרחוק. פוסטר הקוקטיילים של Konstantin Datz

 

 

 

מקרוב יותר. פוסטר הקוקטיילים של Konstantin Datz

 

 

 

הכי קרוב. פוסטר הקוקטיילים של Konstantin Datz

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה