05 בדצמבר, 2022

מנורת הקסמים

לכבוד החג הכי מאיר, הכי מסנוור, זה שמכניס אור לכל פינה וחלון בבית, מצאנו את הפרויקטים עם גופי התאורה הכי מדליקים, שבחרו מעצבות מרמלדה HOME במיוחד לכל חלל, כדי להוסיף צבע, שמחה והרבה אור חדש בבית. בואו לקבל הארה

#1 פרט קטן שעושה וואו גדול
עיצוב: ליאת דביר-רותם
מהות הפרויקט: פנטהאוס-דופלקס בבניין ישן בהוד-השרון, עם מרפסות וגג גדול, עבר שיפוץ מסיבי ומייקאובר טוטאלי; כדי לתת מענה תכנוני ועיצובי ברמה גבוהה ובסנכרון עם אופי המשפחה, התחביבים, העיסוק המקצועי וסגנון החיים הרצוי ללקוחות בגיל הפנסיה. כך תוכננה קומת הכניסה כ-OPEN SPACE ובו שולבה ספרייה לכל אורכה. מדרגות הברזל החדשות ממקסמות את השטח; קומת הגג הפכה למשרד ופינת אירוח במרפסת גן עליונה; ובעיקר – המטבח עוצב כחלל בישול ואירוח פתוח, המעניק טון צבעוני וחם לכל הבית, כשבמרכזו – פינת אוכל יומיומית וחגיגית כאחת. זאת הודות לאווירה שמייצר גוף תאורה יוצא דופן שמעליה, בעל מנורות עגולות פיסוליות בגוונים משלימים ומחמיאים, המושך את תשומת הלב ומעניק אופי וסיפור אישי ייחודי לבית כולו.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#2 מנורת ארבעת הקנים
עיצוב: מוריאל גרומט

מהות הפרויקט:בית פרטי בהוד השרון, עוצב – בשיתוף פעולה עם המעצבת אורית א. – בסגנון מודרני מוקפד, וכל חלל בו זכה למראה ייחודי שתופס את העין מיד. החל מפינת אוכל בעלת טפט מאוייר ויוצא דופן, דרך סלון עם אח-קמין מלבני במראה עדין ועכשווי, לצד מדרגות עץ יפות הנגלות מבעד למעקה זכוכית שקוף, וכלה במטבח בשילובי עץ ושחור המשולבים בארונות ובבר-האוכל. במקביל, נבחרו גם גופי תאורה המתאימים באופיים ובנוכחות שלהם לכל פינה, ובעיקרם – מנורת 4-אהילי התקרה בגווני ברונזה וזהב, המחוזקת עם פסי תאורה לצידיה, שמאירים את המטבח ומחמיאים לבית כולו, כמו מנורת קנים זוהרת.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#3 הצבע הכי חם
עיצוב: פופה עיצוב פנים והום סטיילינג

מהות הפרויקט: לקוחות בבית פרטי גדול, ביקשו להעניק מראה אלגנטי, מונוכרומטי וללא צבעוניות מורגשת. כך נבחר עיצוב כהה, בדגש על דרמה וחוֹם, והוחלט לעשות שימוש בצבעי שמנת, עץ כהה ואפור מאופק, שיחמיאו ולא ישתלטו במרחב. בסלון, מעל קיר עם חיפויים שחורים המקיפים את מסך הטלוויזיה, לצד פסנתר-כנף פתוח שחור, ורהיטים בהירים, נבחר גוף תאורה ייחודי המשלב בתוכו צמחיה ירוקה נשפכת מטה, מוקפת חישוקי זהב. המנורה המקורית והמרשימה, מעניקה נקודת צבע יחידה לחלל כולו, מוסיפה חמימות, אור וניצוץ טבעי.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#4 מנורת קריאה
עיצוב: דניאל בכר מילר

מהות הפרויקט: ספינת אוכל בבית פרטי באזור השרון, עוצבה מחדש וזכתה לקבל משמעות מיוחדת: מעבר להפיכתה למקום מפגש משפחתי בסופו של כל שבוע ובאירועים מיוחדים, הוצבה לצידה 'ספריית-קודש', שמפארת את כל החלל ומעניקה מראה נסתר-גלוי, נקי ומודרני ברקע. בנוסף, מנורת התקרה היחידה במינה שנבחרה לפינה, המורכבת מכמה גופי תאורה עדינים המשולבים יחד, לצד תמונות גדולות באורך 2 מטר כל אחת – הוסיפו נוכחות מרשימה והשלימו את הפינה לכדי מראה אחיד ויפהפה. פלטת הצבעים הטבעיים והמרגיעים, מחמיאים ומעצימים את האלמנטים יוצאי הדופן שבחלל, ומאפשר ליהנות מההרמוניה שנוצרה. ששש, כאן זוללים השראה.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#5 50 גוונים של אור
עיצוב: מיכל אליאל

מהות הפרויקט:לאחר שהילדים עזבו את הבית – דירה צפונית הגובלת בשדות ירוקים ונוף ים של נהריה – נוצר צורך לנקות את המראה, ולהפוך את העיצוב לפרקטי ומפנק יותר עבור ההורים. תוך שילוב של הפנים עם החוץ ולהיפך, והענקת תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר – נבחרו גם גופי תאורה מרשימים ופיסוליים המתאימים לסקאלת צבעי האפור המשובח והאלגנטי שנבחר למטבח, לקירות ולסלון. מעבר לכך, ובהתאם לצרכים החדשים של הבית – בוטל ונפתח חלק מקיר חדר ההורים, לצידו הפך אחד החדרים לחדר ארונות גדול, ונוצרה יחידת הורים גדולה ומפנקת. כך מכינים את החיים לפרק ב'.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#6 יהי אור בבית
עיצוב: מירב אשל

מהות הפרויקט: חדר מטבח בשרון, לב הבית והחלל הכי מרכזי – עבר שינוי מוחלט ומתיחת פנים שכללה בחירת צבעים חדשה, סדר, ארגון והחלפת אווירה – תוך 4 ימים בלבד. ובכלל זה – בחירת גופי תאורה מקוריים ואלגנטיים שיתאימו לצבעוניות החדר. הצלחת הפרויקט נזקפת ראשית לבעלת הבית האנרגטית, שתקתקה כל משימה בזמן שיא, ושנית – הודות לעבודת הכנה מקדימה שכללה ירידה לפרטי-פרטים. כך נבדקו עלויות, גוונים, אווירה מול ניתוח לוחות הזמנים – ורק כשהכל היה מוכן, השיפוץ החל והסתיים במהירות הבזק. והתוצאה? מטבח חדש לחלוטין, במראה, בתאורה, בנוחות השימוש, באנרגיות הטובות שהוא מכניס הביתה ובחשק שהוא עושה לבשל.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה