23 בפברואר, 2010

מנורת תפירה

סטודיו מסילה מאמין בעיצוב בר קיימא ומציע פריטים מעוצבים מסקרנים כמו מנורה העשויה כולה מכפתורים שהשאירה אחריה סבתא שרה. יופי של סיפור תפרו לנו פה

לא מוכרחים להיות רגשניים באופן יוצא מן הכלל, כדי להעריך עזבונות. אחרי הכל, ובלי להישמע יותר מדי מורבידיים, כולנו מותירי עזבונות בפוטנציה. יש משהו מושך במיוחד בפריטים שנשארו אחרי שבעליהם עזבו אותנו: הם יכולים לספר סיפור, להעלות זכרונות וגם להמציא לעצמם חיים חדשים לחלוטין. בסטודיו מסילה, שעוסק בעיצוב בר קיימא, מצאנו קולקציית עיצובים המבוססת על עזבונות, שהתחילה מגובלנים וכפתורים שהותירה אחריה שרה בוקשפן ז"ל, סבתא של יפעת. מהכפתורים נוצרו אהילים של מנורות שולחן ומנורות רצפה, שנתפרו אחד-אחד בעבודת יד, ונוספו להם עיצובים המבוססים על גובלנים, כמו שולחנות גובלן משאריות עצים (שגודל הגובלן הוא הקובע את מימדי הפלטה שלהם) ושעוני גובלן עגולים בשני גדלים.

שלושת השותפים בסטודיו מסילה – אביטל (שלמד באסכולה-מימד), שלומית ויפעת (שלמדו במכון הטכנולוגי HIT בחולון) – מעצבים יחד כבר עשר שנים, ואת הסטודיו המשותף הקימו לפני כשנתיים. אנחנו עמדנו נפעמים מול מנורת הכפתורים היפהפיה שלהם, שמוכיחה שהאור ממשיך לדלוק ולא חשוב מה, וחשבנו לעצמנו ברגע פילוסופי קטן שכפתורים, בדיוק כמו מסילות, תמיד פותחים פתח להמון מחשבות נוגות על החיים (ועל הפרטים הקטנים שעושים אותם). מעניין מאד מה יעשו נכדינו עם הג'אנק שנשאיר אחרינו.

מנורת כפתורים – 1,100 ש"ח (שולחנית), 1,800 ש"ח (גדולה, עומדת)
להשיג בסטודיו מסילה, מסילת וולפסון 29, תל אביב, טל': 03-6824028, www.mesila29.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה