20 ביולי, 2014

מנפנפת אותנו

פסלון סולארי של מלכת אנגליה מצליח לשמח אותנו ועוזר למצוא קרן שמש מאוחרת על הדסק. קאפ אוף טי מישהו?

כידוע לכם, אנחנו לא מקלים ראש בבחירת חומרי בהייה שעוזרים לפקס את המחשבות, החרדות, הפאניקה וכל מה שרץ לנו במוח נון-סטופ. ומבחינתנו, זה מתחיל כבר מסביבת העבודה. מה למשל משמח לכם כרגע את הדסק: אולי הקקטוס שקיבלתם מהמזכירה שעזבה לפני 5 שנים? אולי משחק חשיבה היתולי עם חסות של הבנק? תמונה של הילדה עם כתר חנוכה (שאוטוטו מתגייסת)? אם נשאר מקום לעוד פריט אחד שיגרום לכם לחייך קצת בין האזעקות – הנה הוא, ללא ספק.

קבלו בממלכתיות ויראת כבוד את המלכה הסולארית הראשונה: פסלון קטן של אליזבת' השנייה, כשידה האחת אוחזת בתיק ערב אנגלי ובו פס רגיש לאור, והשנייה מנופפת לשלום בתנועת הכף המסורתית והאהובה. את הדבר החמוד והמדויק הזה מצאנו כמובן בביקור האחרון בלונדון, ובתור מעריצים מושבעים של ליזי – לא יכולנו להשאיר בחנות, שהציעה את המלכה המנופפת בוורסיות נוספות ובחליפות מפורסמות שלבשה לטקסים, ועוד שורה של צעצועים אקולוגיים המופעלים בעזרת קרני שמש (ולא מצריכים להחליף סוללה כל יומיים): יש את הכלבלב המלכותי, יש את מונה ליסה או האפיפיור, יש מתקן שמייצר קשת בחדר (!) בעזרת אבני סברובסקי, ויש אפילו רדיו קטן ומגניב. את כולם תתבקשו להניח ליד החלון ביום שמשי (אלוהים יודע שלא חסר לכם כאלה) ופשוט לתת להם לעשות את העבודה.

בהו איתנו בדבר הזה, הכינו לעצמכם קאפ אוף טי מרגיע או תכננו את הטיול הבא לבקינגהאם, וכמובן ברגע שהנפנוף נפסק – סימן שהשמש ירדה, זמן ללכת הביתה. היה אחלה יום, הֵר רויאל מג'סטי. ביוש!

בובת מלכה סולארית – החל מ-20 דולר באתר החברה Kikkerland (עוד צעצועים סולארים – כאן)
להשיג גם בחנות HE-SHE, או "חדרים", דרך שלמה 48, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה