20 ביולי, 2010

מנקים מדפים

גוש פלסטלינה קריר וצהוב בשם "סייבר קלין", שמנקה כל מה שזז, הוא ההתמכרות הקטנה והחדשה שלנו (ולשם שינוי מדובר באחת חיובית)

סקר קצר: היפכו רגע את המקלדת שלכם, טפחו קלות והביטו סביב – האם נפלו ממנה פירורי במבה בני שנתיים ויותר, שערות באורכים מפתיעים, או האטב שהתעללתם בו ונתקע מתחת ל-ENTER כנקמה? סביר להניח שכל התשובות נכונות, ועוד יותר סביר להניח – שלא משנה כמה תשקשקו את המקלדת בשיגעון, תדפקו על העכבר או תעברו על המסך – המצב יחזור לקדמותו כעבור 24 שעות בדיוק.

 

מזל שחבר טוב (ואיסטניסט) עבר אצלנו אתמול במשרד, עם צנצנת עגולה וקטנה המכילה שליכטה של חומר מיוחד בצבע צהוב כמו מרקר טרי, העונה לשם "Cyber Clean" – או כמו שאנחנו קוראים לו –  עוזרת הבית החדשה שלנו. "סייבר קלין" הוא חומר ניקוי דמוי פלסטלינה אך בעל טקסטורה צמיגית, קרירה ומעט לחה, שנולד לפני שנתיים בערך בחברת "ג'וקר" הוותיקה משוויץ, עלה לאחרונה לישראל ומצליח לחטא ולנקות כל דבר מטונף שלא תצמידו לו.

תכונות החומר (הרשומות כפטנט) וגמישותו הרבה עוזרות לו להיצמד ולהימרח בכל חריץ או מרווח שתתנו לו, ואז לספוח ולתפוס בערמומיות כל פירור אבק או לכלוך שנתקע לכם שם בין המקשים של השלט, לנקות אחת ולתמיד את התחתית של התיק, ולהוציא סוף-סוף שחורים לנייד. מעבר להבדל שתראו מיד בניקיון, החומר הגאוני הזה גם מבטיח לחטא כל משטח מחיידקים בלתי נראים, לחסלם במקום ולכלוא אותם בתוכו. ואולי הכי כיף – "סייבר קלין" מתכלה וידידותי לסביבה, ניתן לשימוש חוזר וחוזר (עד 100 פעמים בערך לפי אתר החברה השוויצרי) ואפילו מגיע עם אינדיקטור קטן שעוזר להבין לפי צבע החומר המתכהה מתי פגה היעילות שלו (רמז: אם ניקיתם איתו ארגז חול – כדאי לקנות חדש).

לאחר שעבר את כל הבדיקות הבריאותיות המחמירות, התנסו אנשי החברה עם המוצר בכל מקום אפשרי והרכיבו רשימה של עשרות מקומות מקוריים המתאימים בול לשיטת הניקיון החדשה הזו, הכוללת אפילו את הצעצועים שהילד הכי אוהב להכניס לפה. חטפנו את הצנצנת בשתי ידיים, עברנו על חצי משרד, על הטבעות של המזכירה (כולל הציפורניים), הפתח של המזגן, הידית של השירותים (אלוהים ישמור) והאינטרקום בכניסה, ועכשיו אתם סוף-סוף מוזמנים לבקר. רק תנגבו בחוץ רגליים, הרגע סייברנו פה.

חומר ניקוי רב פעמי "סייבר קלין" – 20-40 ש"ח (מגיע ב-3 גדלים שונים)
להשיג בחנויות בכל רחבי הארץ, או ישירות מאתר הזכיינית הישראלית, "סייבר קלין ישראל בע"מ", [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה