29 באוגוסט, 2011

מסדרים ילקוטים

אם היו מבטיחים לנו את המחברות ומוצרי הנייר היפים של תמר בר - יש מצב שנשקול לשפר בגרויות

בעוד 914,457,600 שניות יסתיים החופש הגדול. למחרת, ישובו לשיגרה ילדים טרוטי עיניים (ומותשים) והורים מרוטי עצבים (ומרוששים). פייר, היה מה זה כיף. כל כך כיף, עד שהאופציה לרדת לרגע לקנות סיגריות ולחזור הביתה מתישהו אחרי החגים נראית לנו מפתה מתמיד. בינתיים אנחנו נעזרים בדמיון מודרך, משכנעים את עצמנו ששלושה ימים הם בסך הכל נקודה קטנה וחסרת משמעות במרחבי הנצח, ומתמקדים בעבודות שירות לטובת הקהילה (רכישת ספרי לימוד, תלבושת אחידה, ילקוט חדש ותעזוב אותי אני עסוקה).

במסגרת שיטוטינו ברחבי העיר, נתקלנו במחברות המהממות של תמר בר, מעצבת ומאיירת של מוצרי נייר וטקסטיל שמקפידה לייצר את הכל בישראל(!) ומוציאה תחת ידיה פריטים עתירי כישרון ומחויכים. חוץ מהמחברות המקסימות שלה (שממש כואב הלב 'לבזבז' על שיעורי גיאוגרפיה והרבה יותר כדאי לכתוב בהן שירי הייקו, הגיגי אהבה ותובנות משיעורי יוגה) עיצבה בר לוח-עד נהדר עם איורים של בניינים תל אביביים המיועדים לשימור, ועוד הברקה להורים חדשים – פנקס בשם "בייבי בלוג", שמאפשר להורים חדשים המתמודדים עם חרדה-פוסט-לידה ולעקוב אחרי זמני ההנקה, ההחתלה והשינה של התינוק החדש. אחרי שרכשנו לעצמנו כמה מחברות (פרס להורים בגין התנהגות טובה. חוץ מזה אני אמא שלך, אני לא חייבת לך הסברים) אנחנו שוקלים להציע לתלמידים שבביתנו עסקת ברטר נוצצת שאי אפשר לסרב לה: מחברת הורסת תמורת שטיפת האוטו, פינוי המדיח, השלכת הזבל והעסקת האח הקטן במשך שעתיים. כדאי לכם להזדרז, חבר'ה. אתם יודעים: אין כפל מבצעים.

מוצרים מעוצבים של תמר בר – מ-6 ש"ח (לכרטיס ברכה קטן) ועד 79 ש"ח (לנרתיק בד מאויר). מחברת קרטון קטנה: 22 ש"ח. מחברת קרטון גדולה: 32 ש"ח. מחברת ספירלה: 39 ש"ח.
להשיג ב"מרכז הבאוהאוס" (דיזנגוף 99, תל אביב), "דל'ארטה" (אשתורי הפרחי 9, מתחם בזל, תל אביב), "אונדרווסר" (יהודה המכבי 9, תל אביב), "לעלא" (בית בנמל, נמל תל אביב), "המגדלור" (הרכבת 4, תל אביב) ובעוד עשרות חנויות ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים – [email protected] או בפייסבוק – tamarbar


שלום כיתה חי"ת. מחברות ספירלה של תמר בר

 

גם לאמא מגיע. מחברות קטנות של תמר בר


 

[PSGallery=7piii10it3p]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה