08 באוגוסט, 2010

מסע אחר

תיק קנבס עם ידיות מעור של MAL שפגשנו ברחוב הצליח להשכיח מאתנו את השרב שהתנחל כאן. השלום מתחיל באקססוריז

כבר הרבה זמן שאנחנו סוחבים את התיק הזה. ובאמת לכבוד הקיץ, החלטנו למצוא אחד חדש. כל מה שאנחנו מבקשים לעצמנו הוא תיק נוח, כזה שלא פורק את הכתף מצד אחד (וגם מהצד השני), ושיהיה מספיק גדול וסולח כדי לאכלס את הסנדביץ' שלא גמרנו (טונה מהבוקר, מישהו?), את קבלות הויזה שמרפדות יפה יפה את הבטנה, את פירורי השלווה שאכלנו לפני שנה (בדיוק אותו הטעם כמו שקית חדשה, בדוק) ואת בקבוק המים שמרטיב שם בשמחה את הכל.


כשעברנו ליד חלון הסטודיו של מותג התיקים והארנקים MAL ידענו מיד שמצאנו אותו: תיק מדגם "לוסינדה" (בתמונה) שעיצבה בכישרון כה רב מלי רוקח-דנאי, הוא חלק מקולקציית 2010-2011 שנקראת "תיקי מסע".

התיק שבחרנו עשוי קנבס לבן טבעי ויש לו שתי רצועות עור רחבות ועוד אחת ארוכה (לסגנון נשיאה מסנג'רי) בצבע חום כהה – התואמות לבטנה העמידה והנעימה. בפנים מחכים לכם שני תאים קטנים אך עמוקים בדופן אחת (מה, יותר לא משחקים "חפש את הנייד רבע שעה"?) ועוד תא אחד עם ריץ'-רץ' בדופן השניה. את כל הסיפור כולו סגרנו בעזרת שני מגנטים נסתרים ואבזם ממוגנט.

יצאנו למסע (עד האוטו) חבוקים עם לוסינדה, מצאנו את המפתחות בצ'יק והרגשנו איך מכאן נשאר לנו רק לדהור איתה למסע חוצה חגים בטוסקנה.

 

תיק קנבס ועור מדגם "לוסינדה" – 530 ש"ח (קיים גם בקנבס ירוק מנטה, ירוק בהיר, ורוד עתיק, כולם עם ידיות מעור חום)
להשיג בחנויות "MAL", באזל 37, תל אביב, לבונטין 13 (מתחם גן החשמל), תל אביב (חנויות נוספות ברחבי הארץ מחזיקות דגמים נבחרים), טל': 052-6863296 (גל), [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה