01 ביוני, 2010

מסתבנים כמו שפנים

סדרת הטיפוח לילדים של ד"ר מלומד הפכה את האמבטיה של הילדים ממלחמה עקובה ממים לחגיגות יום העצמאות

יש שירים שרק אחרי שהופכים להורים, מבינים עד כמה הם עמוקים. קחו לדוגמא את "הסבון בכה מאד", שיר ילדים תמים שמתעד בדייקנות אכזרית את סאגת האמבטיה המפרכת. נכון, יש ילדים שאוהבים את הקטע, שוחים במים כמו דגי זהב ומתנדבים לחפוף את הראש בעצמם, אבל נעמיד פנים שאנחנו לא מכירים אותם כרגע. הרוב רואים בזה מלחמה לכל דבר (כולל פצועים וכולל שיחות להפסקת אש).

השבוע מצאנו פתרון שהביא לרגיעה בגזרת המקלחת: מדובר בהסחת דעת מתוקה ביותר בדמותם של בקבוקי סבון, שמפו, מרכך וקרם גוף שפותחו ב"מעבדות ד"ר מלומד" במיוחד לילדים. בסדרת Clean & Happy (שמוצריה ההיפואלרגניים מכילים תערובת ויטמינים ותמציות טהורות של שבעה צמחי מרפא) חברים ההיפופוטם הכחול, הדובי הכתום, השפן הסגול והשבלול הוורוד, כולם בניחוח פירות נעים ובבקבוקי משאבה נוחים לשימוש. השמפו והמרכך מכילים תמצית רוזמרין ואינם גורמים לדמעות, כך שאפילו סרבני חפיפה עשויים להתרצות בפניהם. אמא ואבא ישמחו לדעת שמוצרי הסדרה לא נוסו על בעלי חיים. האמת? חוויית האמבטיה מזמן לא היתה מתוקה כל כך. אהבנו.

סדרת Clean & Happy של מעבדות ד"ר מלומד: סבון נוזלי, שמפו, מרכך וקרם גוף (390 מ"ל במיכל) – 17.90 ₪ ליחידה. להשיג ברשת בתי המרקחת של "מכבי", בבית מרקחת "תרופה" (ז'בוטינסקי פינת דיזנגוף) וב"מונטי" (אוסישקין 41 רמת השרון).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה