07 בדצמבר, 2011

עיגולים לטובה

משחק מחשב מקסים במיוחד מעביר יופי את הזמן עד חמישי בערב

תמיד טענו שחייבים להתחיל לדמיין את הסופ"ש כבר ביום רביעי. להיכנס לאווירה, להתכונן לנירוונה, יש מספיק מה לעשות. וכך, עד שיאשרו לנו הצעת חוק בעניין – אנחנו מקפידים לעסוק בימי ד', במנהגים קטנים שעוזרים לקדם את ה', ו' וה-ש'. הווה אומר – שמים בפול ווליום שירים של ביונסה, מכינים סנדביץ' חביתה מחלה קלועה, נכנסים לאתרי שופינג, מתכננין מה נבשל, וכמובן –  חותכים עשר דקות מוקדם יותר הביתה. לא תאמינו איזה חיים יש בחוץ ב-17:50.

ואחרי שבוע די תזזיתי (מרמלדה מרקט אמרנו? אמרנו! אנחנו יודעים), נפל לידינו משחק שברגע אחד העמיד את העולם מלכת. המשחק המושלם לאווירת "לקראת סופ"ש". את אתר המשחק תיכנת סטודנט חרוץ בסטנפורד בשם ואדים אוגיבצקי. ואדים, שמתמחה ביחסי אנוש ומחשבים, הבין כנראה בדיוק מה בני אנוש צריכים ממחשבים – והכין פרוייקט מיוחד לאמנית האמריקאית אנני אלבגלי (שלמדה בין השאר ב"בצלאל" ואף הציגה בתערוכות שונות בארץ), המתחיל עם עיגול אחד גדול ואפור במרכז עמוד הבית. במעבר עכבר קליל, יתחלק העיגול הגדול לארבעה קטנים וצבעוניים יותר, שיתחלקו כל אחד מהם לעוד ארבעה בגוונים שונים, ועוד ארבעה, וכך הלאה ככל שתטיילו באיזי עם הסמן על המסך – עד שתיחשף מולכם תמונה מרגיעה שיצרתם בעצמכם.

כשתגיעו לרמת העיגולים הקטנה ביותר – הסתכלו היטב על המסך, נסו לזהות אם יצא לכם נכון (רמז: שימו לב לשם האתר), ואז בדקו מה השעה. נכון שכבר כמעט מחר? מש"ל.

לחצו כאן לאתר Koalastothemax.com (עובד רק על דפדפן גוגל כרום או פיירפוקס)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה