03 במאי, 2010

מעדן דֶני

שרון ויעל תעוז נסעו לשבוע האופנה בקופנהגן, יצרו קשרים בינלאומיים, וזכו לסיור אישי בחנות העיצוב של המותג הדני Normann Copenhagen. מה אתם עשיתם השבוע?

המושג "שבוע האופנה" יכול להיות חמקמק במיוחד עבור מי שבשבילם כל השנה – זה בעצם שבוע אופנה אחד גדול. עבור שרון ויעל תעוז, בעלות החנות  "תמה" במתחם קריית שאול, שמייבאות אופנה ומחבבות אדריכלות לאורך כל השנה, שבוע האופנה בקופנהגן (שהתקיים בפברואר השנה) הוא הזדמנות לספוג השראה ולהכיר את השמות הבאים והמבטיחים בעולם העיצוב. ולכן הן נוהגות בכל שנה לקפוץ לדנמרק, והשנה אף סידרו לעצמן סיור אישי בחנות העיצוב לבית Normann Copenhagen.

 

השתיים שמו עין על הלייבל הדני, לאחר שגילו את היוזמה המיוחדת שעומדת מאחוריו: "שני השותפים בחברה מקבלים מדי שנה רעיונות שונים למוצרים ממעצבים צעירים מקומיים ומרחבי העולם, עושים סינון ומחליטים להפיק, לייצר ולשווק רק את הפריטים שבחרו בקפידה" מספרת שרון תעוז, "כך שהליין שלהם מאוד מגוון ותמיד מורכב ממוצרים של מעצבים בעלי ראש שונה זה מזה, אבל כמעט בכולם אפשר למצוא קריצה, איזה טוויסט קטן או הומור שמוכנס כפקטור לעיצוב ולתפקוד המוצר. כמו למשל כוס קוניאק מהממת עם רגלית שמסובבת את המשקה, או קראף שעיצב מרסל וונדרס, שהכוסות שלו הן גם המכסה (בתמונה). איש השיווק שלהם לקח אותנו לסיור בחנות הענקית של החברה, שהוקמה בתוך מבנה עצום של בית קולנוע ישן, שכעת משמש כחלל מדהים לכל העיצובים שלהם, ואף מתקיימות בו אחת לכמה זמן הופעות של אמנים מגניבים מהשורה הראשונה כמו ג'סטין טימברלייק וגרייס ג'ונס. שווה להגיע עד לשם רק בשביל לראות את החנות היפהפייה, ואם לא יוצא לכם, אז לפחות להיכנס לאתר המושקע והנעים שלהם באינטרנט". ואכן, סיכוי טוב שלא יצא לנו להגיע לשם בזמן הקרוב, ולכן, חפשו אותנו באתר. אנחנו ליד הקראף.

מוצרים מעוצבים לבית מדנמרק – מחיר לדוגמא: קראף זכוכית עם חמש כוסיות (פלוס 15 יורו משלוח) – 59 יורו
להשיג ב-Normann Copenhagen

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה