18 במאי, 2008

מעדן ליום חם

קחו את יוגורט ליגה טרי וטעים, תוסיפו פירות עונה רעננים וגרנולה יוגורט - ומה קיבלתם? את הסיבה היחידה שאנחנו יוצאים בגללה מהבית

אומרים שההיסטוריה חוזרת ואנחנו לא נהיים חכמים יותר, אבל זה לא לגמרי נכון, לפחות לא בתחום הפרוזן יוגורט. המגפה שסחפה את כולנו בשנות ה-80 ואז נעלמה כמעט כליל חוזרת עכשיו לסיבוב נוסף טעים ובריא יותר. לא עוד מלבני גלידה בפלסטיק שיש בהם הכל חוץ מיוגורט טרי, ולא עוד פירות קפואים ש'לך דע מתי חתכו אותם ולפני כמה זמן החליפו מצב צבירה'. בעקבות טרנד גלידות היוגורט בארה"ב (תעשו גוגל על Pinkberry ו-Red Mango) הקיץ מגיע העידן הלבן לרחובות תל אביב, ובינתיים כל שיש לנו להגיד זה ברוך הבא.

אבל בעוד שבברנז'ה הקולינרית מלחששים על פתיחתן של כמה רשתות פרוזן יוגורט שיכבשו לא רק את ת"א אלא את כל הארץ (סניף ראשון של Kafoo נפתח בימים אלה באבן גבירול), ב-Yogo הלכו צעד אחד קדימה ושיבצרו את הקונספט של הפרוזן למוסד ששמו יוגורטריה. יש שם כמובן גלידה אבל גם שייקים ומשקאות על בסיס יוגורט (בקר, באפלו או עזים), ויש גם מנה של יוגורט עם פירות, utop שמה, ובזכותה אנחנו כאן היום. נכון, נשמע טריוויאלי, אבל חכו חכו עד שתטעמו. הגרנולה (הום מייד) – בליגה של הטובות ביותר, הפירות (אננס, קיווי, תות ועכשיו נכנסים גם פירות קיץ) – סופר טריים ומגרים, והיוגורט, נו, מי שאוהב יודע שזה טעים ומי שלא – שילך לקנות לעצמו שוקובו.


Utop יוגורט עם גרנולה ותוספות – 21-27 ש"ח

להשיג ב-"Yogo – יוגרטריה", שדרות רוטשילד 19, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה