20 ביוני, 2010

מעלה את הבר

קולקציית נעלי הקיץ החדשה של שני בר כל כך יפה ומשובחת, שהיה לנו מאד קשה לבחור רק זוג אחד. בסוף הצלחנו

גם לכם קרה שנכנסתם לחנות מסוימת, ומרוב התלבטויות בין הפריטים היפים שבה, התחשק לכם פשוט להגיד למוכרת "תארזי לנו את כל אגף שמאל, נחזור מחר בשביל ימין"? לא, אה? כנראה שרק לנו זה קורה המון (ובעיקר במאפיה בסופר). אתמול למשל, זה בדיוק מה שהתחשק לנו לומר למוכרת בחנות של "שני בר", שהרגה אותנו סופית עם קולקציית הנעליים החדשה שלה.

שני בר, שכבר התארחה אצלנו לא פעם (ותמיד בצדק), הצליחה העונה להתעלות על עצמה ולשלב במומחיות רבה בין סגנון עדכני לקו קלאסי ומתוחכם. קולקציית 2010 שלה מתאפיינת בעיקר בעקבים נמוכים (3, 6 או 8 ס"מ) או שטוחים לגמרי (יש!) של נעלי סירה, אצבע, מוקסינים וסנדלי עור אלגנטיים, כשלכל אחד מהם הותאמה צבעוניות עזה ומדויקת לעונה, כמו ורוד מסטיק, צהוב-חרדל, אדום-דובדבן, או חום קאמל, המופיעים לא אחת בווריאציית לכה מבריקה.

אם יכולנו, היינו לוקחים איתנו גם נעלי עקב נמוכות עם טקסטורה של עור נחש בהיר ואבזם חום בחזית, וגם דגם ערב מהפנט אחד, המעוטר בשרוכי סאטן עבים בקדמתו בצבע שחור או בז' (אנחנו לא קטנוניים). אולם לאחר התייעצות דמיונית עם מנהל הבנק, ולכבוד טרנד המוקסיני שחזר אלינו בענק בשנה שעברה (והעלה ביחס ישר את מכירות הטלק), נבחר לבסוף דגם טְרי-קולור בצבעי לבן-אדום-כחול עזים, שנשאר רק לזרוק לצידו איזה קרוז למרטיניק והנה לפניכם תמצית הקיץ כולה (גרסת לה לה לנד).

יצאנו מהחנות עם חצי תאוותנו בידנו ומסקנה חותכת – חייבים לתפוס את העו"ש שלנו לשיחה צפופה – "אדוני, למה אתה תמיד חייב לפגר אחרי כולם? תתאפס על עצמך. כלומר תתעשר על עצמך. כלומר, נו, הבנת".

נעלי עקב מוקסינים – 660 ש"ח (קיים גם בשילוב של לבן- קאמל-טורקיז, או בצבע קאמל מבריק או צהוב-חרדל)
להשיג בסניפי "שני בר" (דיזנגוף 151, תל אביב, טל': 03-5278451; מקווה ישראל 3, מתחם גן החשמל, תל אביב, טל': 03-5605981)

[PSGallery=mc34810kuc]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה