21 באוגוסט, 2022

מעצבת הפנים דבורה דוידסון הופכת כל חלום למציאות

משפצים? עוברים? דבורה דוידסון מעצבת בתים יוצאי דופן, מלאי צבע, תעוזה ואופי‌‌, בדיוק כמו לקוחותיה. מה החלום שלכם? ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌

הכירו את מעצבת הפנים הנועזת דבורה דוידסון, שמצליחה בכל פרויקט מחדש – להכניס פנימה את האישיות של לקוחותיה, כך שאף בית וחלל לא יחזרו על עצמם, ותמיד ירגישו הרמוניים ומשלימים לאופי בעליהם.

דבורה מאמינה שתהליך משותף, פתוח והדדי – מניב לבסוף את תוצאות התואמות בדיוק את רצון הדיירים, אבל עם סטייל, טעם קולע וטאץ' מקצועי שהיא דואגת לשמר, להקפיד ולכוון אליו. או כפי שהיא מתארת זאת – "אני קשובה לצרכים של העומדים מולי, כדי להעצים את בתיהם בכל המובנים – החל מהיופי, דרך הפרקטיקה ועד לרגש. אני תמיד פה בשבילכם".

דבורה מתמחה בפרויקטים מקוריים, יוצאי דופן במיוחד, וכאלה שלא מפחדים מצבע, סגנון נועז, חיפויים תלת מימדיים לקירות, ובעיקר – שמספרים סיפור. מה יהיה הסיפור הביתי שלכם?

קבעו פגישה עם דבורה דוידסון ותיהנו מהטבה שווה: 10% הנחה, בלעדי לגולשי מרמלדה מרקט!

הציצו לפרויקטים נבחרים של דבורה דוידסון:

#1 ברוכים הבאים לכפר

מהות הפרויקט: בעלת בית בפרויקט למשתכן בשרון חלמה על סגנון 'ראסטיק', המאופיין במראה לא גמור, לא מהוקצע ולא מודרני מדי. בהשראת חוות קאנטרי חקלאיות, ושילוב צבעים וסגנונות שונים – כקונספט עיצובי – עוצבו כל חדרי הבית במראה ססגוני בו הקירות, האמנות, האריחים, הרהיטים וכל הפרטים הקטנים – משדרים אופי כפרי, בוהמייני ומחוספס, בגווני טבע בהירים, הנעים בסקאלת תכלת, כחול, שמנת, חום ועץ טבעי – ומשרים הרבה רוגע וחמימות. בחדר המשפחה, הוקדש קיר שלם לאוסף ציורי פרצופים שמחים בצבעים עזים, כולל כריות תואמות – שהכניסו טאץ' הומוריסטי ומושך לחלל כולו.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

 

#2 אירופה הקלאסית

מהות הפרויקט: משפחה בת 5 ילדים, שעברה לדירת קבלן חדשה, ביקשה עיצוב חדש בסגנון מודרני, עם נגיעה כפרית. תוך כדי ההליך המדהים והחיבור העמוק שנוצר עימם, חידדו ההורים את טעמם העיצובי, ובחרנו להתמקד בלוק כפרי-אירופאי כקונספט מוביל. התוצאה הסופית שהתקבלה – מדויקה עבורם ועבור אורח חייהם, כשכל חדר בבית וכל דייר קטן ומקסים – קיבל התייחסות אישית בהתאם לחלומותיו. לבסוף, נולד בית כיפי, המעניק תחושה של צימר אירופאי קלאסי ועל-זמני. בדיוק כפי שדבורה דמיינה עבורם. כך, וכשיוצרים קשר רגשי עם הלקוחות וחלל המגורים – החיים בבית כבר נראים אחרת. מה החלום שלכם?
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

 

#3 חלומה של נערה


מהות הפרויקט: הציצו כאן אל מקבץ חדרי נוער יפהפיים ומקוריים, מדירות ופרויקטים שונים לחלוטין. כל חדר קיבל התייחסות וגישה אחרת בהתאם לאישיות ולרצון הלקוחות הצעירים. זה יכול להיות חדר בוגר במראה גיאומטרי שחור-לבן ומונוכרומטי; או דווקא ורוד ורך לליידי קטנה עם המון טקסטיל עדין ומרגיע; ואפילו חדר בסגנון כפרי-בוהמייני ורומנטי. עיצוב חדר ילדים ונוער הם פרויקטים אהובים במיוחד על דבורה, במיוחד כשהיא חוזה באושר בעיני הילדים הנכנסים לחדר ומגלים את התוצאה הסופית עליה חלמו.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

#4 להתעורר בבית מלון משלכם


מהות הפרויקט:לקוחות מחו"ל שרכשו דירת נופש יוקרתית בתל אביב, הזמינו שיפוץ ועיצוב מחדש, תוך הענקת מנדט מלא לדבורה, לעצב את החלל בהשראת גווני הים הכחולים שממול. במהלך העבודה, צצו בעיות שדרשו התייחסות מיוחדת והפרויקט הפך למאתגר במיוחד. אולם למרות זאת, ותוך עיכוב במסירת המפתח – במועד חזרתם ארצה, הדירה חיכתה מוכנה ומעוצבת למשעי, עד הפרט הקטן ביותר. הדיירים שנחתו בה באישון לילה, הדליקו את האור ועמדו מוקסמים: בכל חדר, מהטפט בסלון ועד אריחי חדר הרחצה – תמצאו גוונים כחולים משלימים, לצד ריהוט עץ בהיר ומרגיע, גופי תאורה מקוריים, תמונות ואמנות מקומית וחפצי נוי שמוסיפים צבע ועניין. כל אלו יצרו יחד אווירת חופשה במלון בוטיק, שלא תרצו לעשות ממנו צ'ק אאוט לעולם.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

One thought on “מעצבת הפנים דבורה דוידסון הופכת כל חלום למציאות

  1. semen.org הגיב:

    Are you in.
    Examples of Aphorism in Literature
    The original dictum said, A penny spar’d is twice got, but it’s adapted over the years for modern English.
    George Washington is known for his wise sayings.
    Picture of Benjamin Franklin and a caption that says "Aphorist Extraordinaire"
    He once stated, If you want a thing done well, do it yourself.
    (I say these words to make me glad),
    Build a storyline around that saying.
    How do aphorisms differ from adages and proverbs.
    Aphorisms often use metaphors or creative imagery to express ideas.
    Here’s a classic Japanese saying for you.
    Moris7l*all See for yourself.
    Let me ask you.
    Shifting gears a little, let’s talk about one of the world’s greatest aphorists – Benjamin Franklin.
    search bar with "what use aphorism." written
    Pick an aphorism that relates to your message and use it to stay focused on your overarching theme.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה