20 בנובמבר, 2012

מערת הנטיפים

אחרי שניסינו כל הפעלה אפשרית, נטיפי שוקולד יאמיים בשני צבעים - הצליחו להציל את המצב. עוגיפלצת, אנחנו הכי מבינים אותך

אחרי שהרכבנו כל פאזל בבית, שרנו את 'דה בסט אוף גילי בא לבקר' בקולי קולות, ושיחקנו "מי מנחש מתי מתחילה לגב' כצנלסון מיגרנה" – הגענו למיצוי כללי. מזל משמיים שהיה לנו השכל לקחת איתנו מהמשרד שתי אריזות צבעוניות שנשלחו אלינו לבדיקה ועשויות להציל אותנו לפחות עד הפסקת האש הבאה.

מדובר באריזות קרטון חמודות ובהן נטיפי שוקולד חדשים לקישוט ואפייה, עשויות שוקולד מריר מעולה, או – איך לא חשבו על זה קודם – משולבות וצבעוניות  – שוקולד לבן עם מריר יחד. דאבל יאמי. הנטיפים המשולבים עשויים משוקולד חלבי אמיתי ולא "בטעם של", עם מינימום 46% מוצקי קקאו. בגב כל אריזה מחכה לכם מתכון נחמד לאפיית עוגיות או מאפינס, אבל אנחנו הלכנו על זה שזכרנו בראש: חמאה, קמח, סוכר ותמצית וניל. סה טו. לקטנטונת שלנו נתנו לקשט עם השוקולד-צ'יפס, ללוש את הבצק היטב, להכין כדורים קטנים ולמעוך אותם על גבי נייר אפייה לכדי עוגיות בצורות אוונגדריות. הגננת עדה, תאכלי אבק.

כעבור 30 דקות בתנור (שחומם מראש ל-150 מעלות בהוראת קרין גורן) וגיחה אחת לחדר המדרגות (בהוראת פיקוד העורף), הפצענו בסלון עם מגש עוגיות מתוקות ואקסטרה-טעימות, פלוס צלוחית של נטיפים ששמרנו בצד לנשנוש.

תחזיקו מעמד, אנחנו אתכם.

שוקולד צ'יפס מריר-לבן של DANSH (מותג עזרי האפייה של "דנשר") – 12.99 ש"ח (250 גר', כשר-חלבי, בהשגחת משולש K ובאישור הרה"ר)
להשיג ברשת שופרסל, רשתות שיווק ובחנויות קטנות מובחרות.

 

קבוע ליד המחשב. נטיפי דאבל שוקולד בשני טעמים של DANSH


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה