20 באוקטובר, 2010

מעשה בבוטיק

בוטיק AYO AYA המקוון סוגר לנו את כל הפינות לימי ההולדת החד ספרתיים הקרובים

בתקופות בייבי בום וסביב ימי הולדת חד ספרתיים אנחנו מרגישים הכי אובדי עצות. יש כל כך הרבה מה לקנות למי שרק עכשיו מתחיל לצבור את אוסף האקססוריז, הבגדים והחפצים שלו – שאנחנו באמת לא יודעים במה לבחור. בסוף אנחנו הולכים על משהו פרקטי, בייסיקי, קלאסי, שימושי ומתכבס בקלות. אין ספק, כולם שמחים, ובכל זאת לפעמים בא לנו להפגיז.

אתר ישראלי חדש למוצרי תינוקות וילדים ששלחו לנו השבוע – מצליח להוסיף ניחוח של פריז לחוויית הקנייה, וכמעט גרם לנו להזמין אתכם לברית פיקטיבית – רק כדי לקבל את כל מה שהולך שם בעמוד הבית. בוטיק Ayo Aya (או "היה היה") המקוון מציע מוצרים הורסים לילדים בגילאי 0 עד 8 – חלקם בייבוא בלעדי לאתר, חלקם במהדורות מוגבלות ביותר, וכולם נבחרים בקפידה על פי טעמה המשובח של סנדרה אלבז. סנדרה היא צרפתייה מתוקה שגרה בישראל כבר 8 שנים ומדי פעם נוסעת לחו"ל או מסתובבת ברחבי הארץ ומביאה חזרה פריטי לבוש, צעצועים, כלי אוכל וריהוט שאולי פספסתם בדרך.

עם תמונות יפות והסבר קצר (אפשר ממש להרגיש את המבטא הכבד) מלווה סנדרה את כל המוצרים המשגעים באתר, ובין אלו שיוצרו ועוצבו כאן מצאנו למשל פוף יפהפה עם מוטבים של פיטר פן (הילד הנצחי), חולצה עם כיתוב "I love attention" לזאטוטים, מילים ואותיות עץ בפונט לועזי מהמם, מנורת עפיפון עדינה וסט של שולחן וכסאות שמתכנסים לצורת בית. את כל הדרך מחו"ל עשו מוצרים כמו גרבי "טראמפט" הנפלאות, מחברות צבעוניות של mini labo (שחיפשנו באמת בכל מקום!) או בית מקרטון ממוחזר וצבעוני שקל לשאת בו את כל הצעצועים ולקחת אותם מהסלון שלנו – לסלונים אחרים של חברים מהגן. תודה.

אם ממש בא לכם, אתם יכולים גם לקנות לנו ילקוט מהמם בצבע אבן עם איור של מפלצת וילדה ששואלת "?Can I keep it". הוצאת לנו את המילים מהפה, קיד.

בוטיק מקוון לתינוקות וילדים – החל מ-30 ש"ח (למובייל מנייר) ועד 500 ש"ח (לתיק עגלה)
להשיג באתר "Ayo Aya", טל':077-3006923 (לדף הפייסבוק – לחצו כאן). את המוצרים ניתן לקבל דרך הדואר, בשירות שליחים או באיסוף עצמי (ללא תשלום) בתל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה