04 ביולי, 2010

מקאן לכאן

כשאָת מודעה שזוכה בתחרות הפרסום העולמית בקאן (שהסתיימה השבוע), תהיי בטוחה שכולם ידברו עלייך. אבל אנחנו כאן דווקא בשביל העבודות שזכו לראות את פודיום המנצחים – יותר מהכיוון של הקהל. קבלו הצצה לבלוג צרפתי קטן בשם Le Blog De Bango המעיד על עצמו כמכור לעיצוב, שבחר לפרסם את 70 המודעות המצוינות שהגיעו לחצי הגמר. מבין כולן, נמשכנו בעיקר לסדרת מודעות טיפוגרפית שמבחינתנו יכלה לקחת מקום ראשון – לתרופת אספירין חדשה של BAYER שיצר משרד הפרסום BBDO הבריזלאי. בכל מודעה בסדרה תמצאו כותרת גדולה ובה ביטוי הנחלק לשניים – משהו היוצר כאב ראש (כמו הבוס), ומשהו שיוצר כאב ראש חזק יותר (הבדיחות שלו). מתחת לחלק הראשון מופיע לוגו אספירין רגיל, ומתחת לביטוי כולו מופיע לוגו התרופה החדשה: Cafiaspirin, כאשר הסלוגן מסכם בפשטות: "If it gets stronger, we get stronger" ("אם זה מתחזק, אנחנו מתחזקים"). הראש מסתחרר מכמות הדוגמאות שהיינו יכולים לשחרר להם בעניין הזה.

שימו לב למטה להמשך הקמפיין, וגם למודעה גאונית לחטיף צ'יפס, עוד אחת מהממת לבנק תמונות נדירות ובעיקר למודעה חזקה למניעת דיבור בנייד בזמן נהיגה, המציגה דווקא את נקודת המבט של הצד שאינו נוהג אבל עדיין יכול להשפיע על הסיטואציה. חכם, חדשני, פוגע.

[PSGallery=sk5urjma9]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה