19 במאי, 2011

מקאן לשם

[youtube BZTtkdQewrk&feature=player_embedded]

זוכרים את תחרות יוטיוב ו-"Cannes Lions"? למקרה שלא, נעדכן אתכם כי מדי שנה תחרות הפרסום הבינלאומית המתרחשת בקאן, מזמינה מוחות צעירים וקריאייטיבים מרחבי העולם להעלות ליוטיוב סרטונים עצמאיים, העוסקים בנושא חברתי מתחלף, שעשויים לזכות את יוצריהם בכרטיס כניסה ישיר לתחרות היוקרתית. אז אחרי שטיפלנו לפני שנתיים בהתחממות גלובלית (עם סרטון ישראלי שזכה במקום הראשון) ושנה אחר כך במחסור במים נקיים לשתייה – התחרות השנה (YouTube Good Work Cannes lions Contest 2011) העניקה ליוצרים את החופש לבחור בעצמם אחת מתוך למעלה מ-400 עמותות ללא מטרות רווח, וליצור עבורה סרטון בן דקה.

אוראל ביתן אימצה לדוגמא את עמותת Love146, וביחד עם הלייקים שלכם – היא מקווה לעזור לה להעלות את המודעות לסטטיסטיקה המזעזעת הבאה: בכל דקה נמכרים 2 ילדים מאסיה, אירופה או ארה"ב לעבדות מין וניצול. בסרטון שיצרה מחכה לכם מכירת צעצועים וירטואלית, כאשר במעבר עם העכבר על הצעצועים השונים יתגלה לכם מחירם, אך כשתגיעו לגיבורת הסרט, "שרון", תגלו כי גם לה יש מחיר.

להצבעה לסרטון (עד 28.05.11) – לחצו Like כאן. לאתר התחרות – לחצו כאן (לסרטון נוסף בנושא מכירת ילדים של עמותת Love146 – לחצו כאן)
שימו לב – כדי להצביע – תתבקשו להקיש את חשבונכם ב-Gmail. הסרטון הזוכה נבחר לפי כמות ההצבעות (like) שהסרטונים מקבלים ביוטיוב (בשקלול החלטת צוות שופטים בינלאומי).

מתוך סרטון love146.org

 

 

מתוך סרטון love146.org

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה