06 בספטמבר, 2009

מקפידים על הנועלים

נעלי הגברים המוקפדות של המותג Design Kitchen הן הבחירה הנכונה לכל גבר שעדיין מדשדש בין הכפכפים לסניקרס. תעשו צעד נבון

יותר ויותר גברים סביבנו למדו כבר מזמן איך להתלבש כמו שצריך, וזאת באמת מגמה מבורכת. עכשיו נותר לנו רק לפרגן, ולקוות שאת המהפך שעבר המין הגברי בנוגע ללבוש, הוא יצליח לעבור עוד בחיינו גם בתחום ההנעלה. שהרי ידוע לכל שבקושי אחוז אחד מקרב הגברים יודע לבצע בחירה מושכלת של נעליים, בעוד היתר מדשדשים בסניקרס מהתיכון או בכפכפים מהסופר. אז איפה האחווה הגברית? למה שבנינו הטובים לא ייקחו אחריות ויואילו, אחת ולתמיד, להראות לבני מינם איפה לעזאזל מצטיידים בנעלי גברים שוות?

שהרי בנים, ברור לכם שלא נחכה לנצח. לכן ניכנע ללא קרב ונסגיר לאוזניכם את העובדה שקובי לוי, בוגר בצלאל במחלקה לצורפות ואביזרי לבוש, תלמיד לשעבר ב"אקילס" ומנחה ב"הגילדה", משיק בימים אלה קולקציית נעלי גברים ראשונה ומיוחדת במינה תחת שם המותג Design Kitchen. לוי, שבחר לעצב נעליים שמתאימות למראה "לבוש" אבל גם למראה קז'ואלי, הוציא תחת ידיו ליין של נעלי גברים מוקפדות ומדליקות שיסייעו לכל גבר, באשר הוא, לעשות את צעדיו הראשונים בעולמם של אלה היודעים כיצד להתנעל. ובל תקלו ראש במיומנות הנרכשת הזאת. זכרו שכל צעד קטן לאנושות מתחיל תמיד בחנות נעליים כלשהי.

נעלי גברים של דיזיין קיצ'ן – 720-770 ש"ח
להשיג ב-Maschio (דיזנגוף 190, תל אביב), Shani Bar  (דיזנגוף 151, תל אביב), Maison Rouge  (פרישמן 75, תל אביב), [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה