26 במרץ, 2012

מרפקים מפונקים

אחרי עונה של סופות אבק ויובש שהותירה את המרפקים שלנו במרקם נייר זכוכית - צללנו לתוך קרם לבנדר בולגרי בניחוח מהמם, ולא הסכמנו לצאת

ערב אחד נבהלנו עד מוות כשנגענו בעצמנו (לא מה שאתם חושבים, סוטים) ומיששנו ארבעה מוקדים של נייר שיוף: שניים במרפקים, שניים בברכיים. בדקנו שוב, כדי לוודא שאנחנו לא טועים, ונאלצנו להודות שהזנחה עונתית גרמה לנו להרוויח מרפקים מחוספסים וברכיים גסות באופן מחפיר ובלתי מקובל לחלוטין. נבוכים ומזועזעים, סקרנו את מדף הקרמגופים שלנו, שנראו לנו פתאום דלילים ובלתי מספקים, והבנו שנצטרך לצאת למסע חיפושים אחר מרקחת heavy duty ראויה שתציל אותנו מנזקי החורף.

כמעט התפתינו למצוא מפלט חמים ומוכר בפחית NIVEA נאמנה או בקונטיינר וזלין אסרטיבי, אבל האף תבע גם הוא שנתחשב בצרכיו, ולכן החלטנו להתפרע: בבית הטבע השכונתי תחבנו את חוטמנו האנין לתוך "קרם גוף לבנדר בולגרי 93.35% טבעי" של חברת LAVIDO הנהללית, והסתחררנו: מדובר בקרם גוף עשיר, במרקם סמיך מאד, מועשר בשמן לבנדר בולגרי בניחוח מתקתק משגע חושים. מהתווית למדנו שיש בו, במאהב החדש שלנו, הרבה חמאת שיאה, ויטמין A, שעוות דבורים ושמנים טהורים, וכשהענקנו לעצמנו עיסוי (רפואי, נודניקים!) בתנועות מעגליות – אמרו לנו שזה עוזר לספיגת טובה יותר של קרמים – נדמה היה לנו ששמענו את המרפק השמאלי גונח בהקלה. עכשיו, מצוידים בברכיים קטיפתיות ובמרפקי-משי, אנחנו מוכנים לפלס את דרכנו בעולם. ועל זה אמרו כבר לפנינו: ברגישות ובנחישות. 

קרם גוף לבנדר בולגרי של "לבידו" (93.35% טבעי, 250 מ"ל) – 89 ש"ח (עד ה-30.4 – מבצע 1+1: שני מיכלים באותו המחיר)
להשיג בבתי הטבע וברשתות הפארם. לפרטים נוספים – www.lavido.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה