12 באוקטובר, 2010

משהו לחלום עליו

מצעים רקומים עם ראשי תיבות שלנו – הן סיבה מספיק טובה להחליף מיד לשם חתיך יותר

וידוי אישי: תמיד רצינו שם ושם משפחה שווים יותר. שיהיו קצרים, משמעותיים, קלים להיגוי בכל שפה ושלא ישאירו מקום לטעויות איות, משהו עם ניחוח ארצישראלי אבל עם נוכחות אירופאית אריסטוקרטית. אם רק היו לנו כאלה לא היינו מתביישים לנפנף ולהטביע אותם בכל מקום: על ניירות מכתבים, תליונים, מזוודות, מסמכים והקיר בשירותי אורחים.

אבל אולי בתור התחלה, שווה לבדוק איך יראה העניין אצל יעל דרנוב, שמעצבת מוצרים לבית בהתאמה אישית ובין השאר – מכינה מצעים הורסים עם רקמת השם שלכם. תשכחו מהחלוקים והציפיות שרקמו לכם בניינטיז לפני הטירונות ("שפשוף נעים, תותחן!"). כאן מדובר בליגה אחרת לגמרי. יעל היא מעצבת רב תחומית בוגרת "בצלאל" שעוסקת בעיצוב גרפי ואיור, וב-11 השנים האחרונות עובדת גם כמעצבת הבית של מלון הבוטיק "מצפה הימים". עם הזמן החלה יעל לעצב את חדרי המלון, הן מבחינת עיצוב הטקסטיל והן מבחינת בחירת המוצרים המקבלים את פניכם – והתאהבה.

כך למעשה החליטה לפתוח עסק משלה בשם "Yasmin" בו היא מציעה פריטים מהממים ושימושיים המותאמים במיוחד למקבל המתנה. יש תיבות עתיקות שיעל משפצת, יש מארזי ניירת אישיים עם מעטפות וכרטיסי ברכה, לוחות שנה-לעד, אלבומי תינוק ועוד. אבל אנחנו לא הפסקנו ללטוש עיניים אל עבר סט המצעים הרקומים שעיצבה יעל ויכולים להפוך כל ספפה וחצי – לתמונה מ-"על תבונה ורגישות". על ציפיות מכותנה מצרית איכותיות בצבע לבן יעל רוקמת את עיצוביה המקוריים ומוסיפה באותיות עדינות ורומנטיות בגוונים לבנים את שם המשפחה, הפרטי או ראשי התיבות שלכם. אצל יעל בסטודיו תוכלו לבחור מבין כמה דגמים של מצעים, מספר דוגמאות של עיטורים שונים, ובמקרה שלא הספקתם להזמין "שמיינה ושנוזל" מראש – תוכלו גם לקנות כריות מכותנה או פשתן עם כיתובים מוכנים כמו Home Sweet Home, Explore או Voyage – ולצאת עם יופי של מתנת יום נישואין.

יאללה, ממחר בבוקר מותחים סדינים, מניחים כריות חדשות יפה יפה והופכים את המיטה לאתר שאין שני לו. אבל דיר באלאק לרייר על ה-&!


מצעים רקומים בהזמנה אישית: סט מלא –  החל מ-750 ש"ח (כולל סדין, ציפה, ו-2 ציפיות), צמד ציפיות – החל מ-100 ש"ח, כריות נוי – 200 ש"ח (כריות
נוי רקומות מוכנות – החל מ-140 ש"ח)
להשיג ישירות מהמעצבת –"קטרה" (לשעבר יסמין), כפר הס, טל': 052-4580186; וגם ב-"Back-Yard", דרך מול הים 5, כפר ויתקין

 

[PSGallery=2bjhcpgcf9]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה