05 בנובמבר, 2015

משהו ללבוש

2 מותגים חדשים ששווה גם להכיר מקרוב, עוזרים לנו להתלבש לעבודה שאנחנו רוצים באמת: אשת אוליגרך

קראנו פעם איזה משפט חכם (או שזה היה אתמול בפייס?): "אל תתלבש לעבודה שיש לך, תתלבש לעבודה שאתה רוצה להשיג". ובכן לפי הקוד הזה, צפו לראות אותנו ביום ראשון מחויטים, מהודקים, עם מגבעת, מניקור מושלם ונעליים מבריקות. בדיוק, צדקתם, אנחנו רוצים להיות נערת ג'יימס בונד.
 
והדרך הכי טובה להרים קצת את הגרדרובה שלנו לכיוון הנכון, היא כנראה עם שתי המעצבות שהכרנו לאחרונה ואהבנו ממש מיד. את שתיהן תוכלו לפגוש גם אתם, באירוע האופנה הקולי Dress Code שמאגד תחתיו 40 מותגים הכי סטייליש בהנחות מגניבות. ביי-ביי שמעטאס מחוררים, ותודה על כדוריות הבד:


#1

אוברול, זה הכי קורה מתברר. MISHA (צילום: גיא נחום לוי)

אוברול, זה הכי קורה. MISHA (צילום: גיא נחום לוי)


המותג –
M I S H A של מישה גת
קולציה מס' – 3
על הקולב – שמלות סריג ארוכות, מעילי טרנץ' ורודים, סרבלי ג'ינס מגניבים, מכנסיים רחבים, ג'קטים מחויטים ועוד. כולם בהשראת סרט דוקו מרהיב בשם I SEND YOU THIS PLACE שצולם על רקע הנופים הקפואים של איסלנד והשפיע על מישה לעצב כמו בחלומות הסקנדינביים שלכם.
ועוד קצת, שתכירו – אחרי שעבדה לצד סטייליסטים כמו ליאת אשורי או תום סלמה, המשיכה לדרך עצמאית בהפקות אופנה, טלוויזיה, תיאטרון וקליפים, נסעה מישה להשלמת לימודי תדמיתנות ב-FIT ניו יורק, התמחתה אצל מעצבים ישראלים נחשבים ופתחה בשנה שעברה את הבייבי הפרטי שלה M I S H A. מאז היא עובדת על קו אלגנטי-מינימליסטי, מחויט מעט אבל לא מחייב, שתרגישו לבושים היטב, גם אם אתם בתור לקרוסלה בגינה.
טווח מחירים באירוע – 250-680 ש"ח. M I S H A, טל': 054.4393391


#2

משלוש יוצא רק טוב. TRES (צילום: אלינה אסמוס)

משלוש יוצא רק טוב. TRES (צילום: אלינה אסמוס)


המותג – TRES
("שלוש" בספרדית), של דפנה פילוסוף, נועה גור ונוי גוז
קולקציה מס' – 4
על הקולב – שמלות יפהפיות משכבות שקופות ושרוולים תפוחים בגווני חום-אדמה, כחול כהה ושחור, מכנסיים נעימים, קרדיגנים בגזרת חלוקים ארוכים, חולצות בקשירת קימונו יפה הצידה, וכבכל עונה – הדפס מקורי ונגה אחד, הפעם של פרחי קאלה לבנים שמעטרים שמלה וחולצת מעטפת.
ועוד קצת, שתכירו – אחרי שנפגשו בלימודיהן בשנקר, החליטו דפנה, נועה ונוי לפתוח מותג שידבר בשפה המשותפת שפיתחו, שדוגלת בקווים נקיים, גזרות נשיות מתוחכמות ומחמיאות, מבדים טבעיים מיוחדים שמתאימים גם לבגדי קז'ואל שימושיים, וגם למערכות לבוש אלגנטיות שתוכלו לבלות בהן מהבוקר ועד הערב, ולצאת הסינדרלה הכי יפה בחדר ישיבות.
טווח מחירים באירוע – 250-900 ש"ח. TRES, שפ"ר 17, ת"א.
 
להשיג ב"דרס קוד" – 30%-10% הנחה על קולקציות חורף חדשות, כניסה – 15 ש"ח
בהשתתפות KAV, אביבה זילברמן, ALEF ALEF, דנה סידי, Medusa, נפתול, אווה מנלדבאום, Little Street, דיקלה לבסקי, המשקיפה, ועוד.
מהיום ועד שבת (5-7.11), גלריה מאירהוף, דובנוב 8, תל אביב. שעות פתיחה, רשימת מציגים מלאה ופרטים – בעמוד האירוע בפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה