20 במרץ, 2011

משהו מדבק

סלילי מסקינגטייפ מעוצבים הצליחו לשדרג בקלי קלות את הרגלי ההדבקה שלנו

בכל פעם שמבקשים מאיתנו לארוז מתנה – אנחנו מכינים מראש שלושה סלילי דבק ומרחיקים מהמקום ניירות (וילדים) שחשובים לנו. כי אין סיכוי, גם כעבור שלושים ניסיונות, שתצא לנו פיסה אחת ישרה, שלא נדבקת לעצמה או לאחרים, שתשב יפה על העטיפה, ועוד בדיוק במקום אליו כיוונו. אין צ'אנס. וכשסיפרו לנו על ניירות דבק יפניים של חברת MT (מסקינגטייפ בראשי תיבות) שגם הודפסו בעיצובים גרפיים יפהפיים ושגם ניתן להסיר בקלי קלות – ידענו שזאת אהבה.

היפנים השובבים, הידועים כאומת אלופי האריזות והעטיפות המטמטמות ביקום, הצליחו להוציא הפעם נייר-דבק נאה וחכם כל כך, העשוי מנייר וואשי (נייר אורז – במלרע וגם במילעיל) שמגיע במגוון עצום של הדפסים: יש גוונים חלקים כהים, יש בהירים, יש מטאליים, עם נקודות, עם פסים, משבצות ואפילו דוגמאות יפניות מסורתיות של עלים ופרחים. וכאמור, הפעם אין צורך שתכינו מראש סט שיניים חזקות, משום שאת המסקינגטייפ הזה ניתן לקרוע ידנית בצ'יק צ'אק, להסיר ללא השארת סימני דבק מרגיזים מאחור או הורדת צבע ושאריות מהמשטח המודבק. זה אומר, שבמקרה ונגמר לכם המקום על המקרר – תוכלו אפילו להשתמש בו להדבקת הציורים מהגן על הקיר (גוועלד!) ואח"כ להסירם בעדינות בעדינות – בלי חשש לפגיעה בטיח.

וכך מצאנו את עצמנו מדביקים (והפעם בכוונה) כל דבר שעבר תחת ידינו: החל מעטיפות של מתנות (שזה קלאסה), דרך אריזות של סנדביצ'ים (שזה יצירתי) ועד איטום חורים בקיר (שזה סתם פרטאץ'). חברה אחרת שנכנסה לקטע סיפרה כי אצלה הילדים משתמשים בו כסימניה או במקום מרקר בתוך ספרי הלימוד, והיא עצמה מקשטת צנצנות תבלינים וריבות לא מזוהות – ורושמת על גבי נייר הדבק מה וממתי. ובכן, ייתכן שלא מדובר בפריט שישנה את חייכם, אבל מבחינתנו אין ספק שהוא מדבק.


מסקינגטייפ של MT – מארז של 5 סלילים – 85 ש"ח, מארז של 6 סלילים עם הדפסים – 120 ש"ח, מארז של 10 סלילים – 160 ש"ח (אינו רעיל, אינו מוריד דבק, ניתן להסרה בעדינות מהקיר)
להשיג בתמה, הגנים 7 (קריית שאול), רמת השרון גבול תל אביב, טל': 03-6442356; או ב"המגדלור", הרכבת 4 (מתחם גן החשמל), תל אביב, טל': 03-6868225

 

קרועים על זה. MT מסקינגטייפ יפני

 

 

[PSGallery=5h9b9805ah]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה